וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר האץ': פולקסווגן גולף R

פולקסווגן חושפת את הגולף החזקה ביותר בסדרה החמה. הדור הרביעי של הדגם מחלץ 300 כ"ס ומאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות. בכורה בפרנקפורט

פולקסווגן גולף GTI אולי נחשבת להוט-האץ' האטרקטיבית ביותר בקבוצה (גם בזכות השימושיות), אבל רבים מחובבי VAG חושקים להניח את ידם על האחות הסוררת והיקרה במשפחה הזו, פולקסווגן גולף R. זוהי הפעם הרביעית שהקונצרן מתגבר את הגולף עם המהדורה הקרבית, וכפי שמצופה מגרסאות לוהטות, זו אף תהיה לחזקה אי פעם בתולדות המותג.

המנוע של הגולף R הינו שדרוג של היחידה המשרתת את ה-GTI, או ה-EA888 של הדור השביעי שנחשף בתערוכת פריס בשנה הקודמת. בחזית, שוכן מנוע ה-2.0 ל' TSI אותו גם אפשר למצוא באודי S3 החדשה, ובחיבור אל תיבת הילוכים ידנית, או רובוטית 6 מהירויות, מנוע הארבעה צילינדרים טורבו משחרר 300 כ"ס, ו-39 קג"מ המושגים בפחות מ-2,000 סל"ד.

מי שבוחר בתיבה רובוטית, ימצא כי הגולף R מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות, בעוד שידוך לתיבה ידנית מעלה את הזמן בשעון העצר ל-5.1 שניות. משם, ממשיכה ה-R בדרך ל-252 קמ"ש מרביים מבוקרים אלקטרונית. צריכת הדלק, עומדת על נתון של 12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

הגולף R מחוזקת בערכת בלימה תחרותית, מתלים מונמכים ב-2 ס"מ, דפרנציאל מוגבל החלקה מסוג XDS ומערכת הלדקס עם חלוקת כוח בין ארבעת הגלגלים (מסוגלת גם להעביר את מלוא העוצמה לסרן האחורי). בנוסף לכך, מערכת ההיגוי חדה יותר מזו שב-GTI, לרבות 2.1 סיבובים מנעילה לנעילה וכמובן שהצמיגים רחבים ודביקים יותר מאחותה הקטנה.

מבחינה וויזואלית, גולף R לובשת את הלוגואים המסורתיים בחוץ ובפנים (תמונת תא הנוסעים טרם פורסמה), חישוקי 18 אינטש או 19, ערכת פליטה עם יציאות כפולות וכן תהיה בחירה בין 8 גוונים שונים בהתאמה לדיפוני הפנים.

פולקסווגן תציע את הגולף R במרכבי 3 ו-5 דלתות לאחר הבכורה בתערוכת פרנקפורט. המחיר הבסיסי יחל בגזרת ה-40 אלף יורו (כ-190 אלף שקלים). גולף R נמכרה בעבר בישראל בכמויות מזעריות, אולם טרם ידוע אם הדור הרביעי יעשה את דרכו אלינו. מביואנית פולקסווגן לישראל 'צמפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי הנושא נמצא בבדיקה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully