וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות בטר פלייס שוב בצרות

משה גולן

22.8.2013 / 11:03

המנהלת המיוחדת של החברה, עורכת הדין סיגל רוזן רכב הגישה לביהמ"ש בקשה להורות על ביטול העסקה לרכישת בטר פלייס, בטענה כי קבוצת סאנרייז בראשות יוסף אברמוביץ' לא העבירה את התשלום הראשון

העסקה לרכישת בטר פלייס עומדת בפני ביטול. המנהלת המיוחדת של החברה, עורכת הדין סיגל רוזן רכב ממשרד ראב"ד מגריזו, הגישה אמש (ד') לביהמ"ש בקשה דחופה להורות על ביטול הסכם רכישת בטר פלייס, בטענה כי קבוצת הרוכשים סאנרייז, בראשותו של יוסף אברמוביץ', לא העבירה את התשלום הראשון.

כמו כן מבקשים המנהלים המיוחדים שמונו לחברה כי ביהמ"ש יורה על השבת הנכסים שנמכרו במסגרתו וכי יתיר להם לחלט את הערבויות הבנקאיות והכספים שהופקדו על ידי הרוכשת להבטחת עמידתה בהתחייבויותיה על פי העסקה האמורה, בסך של 1.8 מיליון שקל.

הבקשה הדחופה הוגשה, כאמור, לאחר חברת סנרייז, שרכשה את בטר פלייס לא עמדה בהתחייבויות הכספיות שלה ולא העבירה את התשלום הראשון בסך 3.52 מיליון שקל, גם במועד הנדחה אשר חל היום, ואף מסרה למנהלים המיוחדים כי אין בכוונתה לבצע את התשלום.

על כן, מהודעת המנהלים המיוחדים נמסר כי מדובר הן בהפרה של החלטה שיפוטית של בית המשפט והן ב'הפרה יסודית' של הסכם המכר. בנוסף, מבקשים המנהלים המיוחדים כי בית המשפט יוציא כנגד הרוכשת וכל מי מטעמה, צו איסור ביצוע דיספוזיציה באשר לכל נכסי החברות שהועברו במסגרת הסכם המכר וזאת עד לקבלת החלטה בבקשות הכלולות בדו"ח הדחוף שהוגש הערב.

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully