וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: מרצדס CLA החדשה

מכונית הקופה פרמיום מרצדס CLA החדשה הגיעה לישראל עם שני מנועי בנזין, תיבה כפולת מצמדים ורמת אבזור גבוהה. המחירים, החל מ-200 אלף שקלים

אתר יצרן

צילום: יצרן

בימים אלה מתחילה יבואנית מרצדס כלמוביל לשווק בישראל את מרצדס CLA החדשה, גרסת הקופה 4 דלתות המפוארת שאמורה לפנות לצעירים שהפרוטה בכיסם (והכוכב הכסוף הוא מושא הערצתם). הדגם החדש, עליו נהגנו לפני פחות מחצי שנה, ישווק בארץ בשתי גרסאות שונות בשלב ראשון, אבזור נדיב וערכת בטיחות מתוחכמת.

ה-CLA החדשה שהוצגה בתערוכת ניו יורק בינואר האחרון מבוססת על הקונספט 'סטייל קופה' שקדם לה כמעט שנתיים קודם לכן (אחות קטנה ל-CLS). היא מהתהדרת במידות קומפקטיות אך מרווחות, כאשר אורכה הוא 4.63 מ', רוחבה 1.77 מ', גובהה 1.43 מ' ובסיס הגלגלים הוא כ-2.69 מ'. היא קרובה יותר בזהותה ל-A קלאס על פני כל דגם אחר של המותג הגרמני אך תתחרה בסדרה 3 ואודי A4 יחד עם מרצדס C קלאס.

על פי היבואנית, בשלב הראשון תשווק המרצדס CLA החדשה עם שני מנועים חדשים משולבים מנגנוני עצור וסע: 1.6 ל' ו-2.0 ל' בגרסות ה-180 וה-200 בהתאמה. התפוקה מיחידת ה-1.6 ל' המרכזית עומדת על 156 כ"ס והיא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות, (16 ק"מ לליטר בממוצע) בעוד הגרסה הבסיסית לה 120 כ"ס (20 קג"מ מ-1,250 סל"ד) תעשה זאת בסביבות 10 שניות ותחזיר כ-17 ק"מ לליטר. החיבור הוא לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. בפעימה השנייה, תגיע לארץ גרסת ה-AMG לה 211 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות.

המפרט של ה-CLA, גרסת -URBAN, נלקח ברובו מה-A קלאס. זה כולל פנסי בי-קסנון, חישוקי סגסוגת, מצלמת רוורס, מערכת שמע מקורית, בקרת אקלים, חיבורים לטלפונים חכמים, דיפונים יוקרתיים ועוד. קיט הבטיחות מורכב ממערכת ה-CPA - התרעה ואזהרות מפני התנגשות, בקרת יציבות, בלימה ומשיכה ו-7 כריות אוויר.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל, מציין כי "תחילת שיווק ה –CLA בישראל, הינה ביטוי נוסף לאסטרטגיית המותג לשנת 2013 שתכליתו הרחבת תמהיל הדגמים המשווקים ופנייה לקהלי יעד חדשים וצעירים יותר".

המחירים ל-CLA החדשה:

מרצדס CLA 180 קלאס: 199 אלף שקלים
מרצדס 200 CLA קלאס: 243 אלף שקלים
מרצדס CLA250 קלאס: 305 אלף שקלים.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב
נהיגה ראשונה במרצדס CLA החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully