וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצת: אופל אינסגיניה OPC החדשה

חטיבת OPC משחררת את האינסיגנה החדשה לכבישים בשנה הבאה תחת עדכוני הדגם הסטנדרטי. ומה לגבי העוצמה? שם אין בשורה מרעישה

אופל/ווקסהול מציגה בימים אלה את האינסיגינה OPC המחודשת בדרך לבכורה הרשמית בגרמניה. למי שאינו מכיר את הדגם (שנמכר בארץ מזה שנתיים), נזכיר כי זו מהדורה קיצונית בעלת ביצועים ספורטיביים שבעיקר נועדה לחזק תדמיתית את האינסגיניה הגדולה, ולספק למנהל הבכיר מנת ריגושים מתובלת היטב.

האינסגינה OPC ארוזה בבודי קיט אגרסיבי על בסיס הגרסה המחודשת ומתוחת הפנים של אחותה הסטנדרטית. כפי שניתן לראות בתמונות, גרסת הטורר (היחידה שנחשפה בשלב זה) זוכה לפגושים בעלי פתחים גדולים יותר, צמיגים דביקים, חישוקי OPC משחרים לטרף ובכלל לנוכחות דומיננטית על הכביש.

תא הנוסעים עמוס השפעות קרביות של החטיבה, החל במושבים חובקים עטויי עור ואלקנטרה, ידית הילוכים ספורטיבית, גלגל הגה ייחודי של OPC, דוושת מוכספות ועוד לוגואים בלעדיים. רוב המערכות ברכב הינן חדשות ובכלל זה בקרת הבידור, הצגים, לוח המחוונים והתעלה המרכזית. אופל אף הוסיפה צגים ושעונים ללחץ השמן, כוחות ה-G ובקרות לחץ אוויר בצמיגים.

בחזית, שוכן מנוע ה-2.8 ל' עם 325 כ"ס ו-44 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות מתופעלת מנופים מגלגל ההגה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת ב-OPC הגדולה פחות מ-6.3 שניות (יצרן) בטורר (6 שניות בסדאן) ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. מי שיבחר בתיבה ידנית ויסיר את מגביל המהירות, יזכה לראות 270 קמ"ש על הסקאלה באוטובהאן.

תומכת באינסיגניה הרעבה היא מערכת הנעה כפולה קבועה עם בקרת הלדקס (וויסות עוצמה בין הסרנים), דפרנציאל מוגבל החלקה ובלמי ברמבו ענקיים. בנוסף, ולמי שחרד מחתך צמיגים וקוטר חישוקים שוברי עצמות, מערכת הפלקס-רייד כוילה גם להנעים את זמן הנוסעים כאשר מתג ה-OPC כבוי.

טרם ידוע מתי תגיע האופל אינסגינה OPC לישראל.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

אופל אינסיגניה OPC. אתר יצרן
אופל אינסיגניה OPC/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully