וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכבים אל הזריחה הראשונה בראש השנה

1.9.2013 / 9:25

גם השנה, הרכיבה שהפכה למסורת אל הזריחה הראשונה של השנה העברית, תצא בליל ראש השנה. אלפי רוכבים יהיו שם

בשעה 1:00, בליל ראש השנה, כשהבטן עוד מלאה בארוחת החג, אלפי אופנועים יצאו אל הרכיבה המסורתית אל עבר מצדה, כדי לחזות בזריחה הראשונה של השנה. תחת כנפי פורום האופנועים בתפוז, רוכבים אופנועים מכל קצוות הארץ יצאו בשיירות ארוכות אל האתר ההיסטורי, במסע ששורשיו נעוצים עוד בשנת 2002, בזכות רעיון שיזם הרוכב ירון שטייגמן.

עם השנים, התרבו הרוכבים המצטרפים והרכיבה הפכה גם למסע לזכרם של החברים שאבדו. אולם בין הרוכבים, ניתן למצוא לא וותיקים, אלא גם רוכבים צעירים וגם כלי דו-גלגלי מכל הסוגים (כן, גם קטנועים).

הרוכבים יתכנסו בשעה 1:00 בחניון ה"חצי חינם" על רחוב משה דיין באזור התעשייה של ראשון לציון. משם, לקראת השעה 2:00 תחל תנועה מסודרת דרומה בציר נסיעה מוגדר מראש (הקליקו כדי לראות), כאשר שעת ההגעה החזויה היא 5:00 והזריחה צפויה להתרחש לקראת השעה 6:25. רוכבים מדרום הארץ יכולים להצטרף אל השיירה בצומת כנות, צומת להבים והעיר ערד. קבוצות מסודרות מתוכננות לצאת גם מאזור ירושלים במסלול מוגדר (במסלול דרך כביש 1, צומת לידו וכביש 90 דרומה).

גם הפעם, המסע זוכה לתמיכה וסיוע, כמו שירותי גרירה וחילוץ של "אופנוגרר" בחסות ובמימון מטרו מוטור, יבואנית ימאהה, קוואסאקי וסאן יאנג לישראל וגם מאתר מצדה והקרן הקיימת לישראל, שתעמיד במקום עמדות שתיה חמה ומזון לרוכבים. צוות וואלה! רכב מאחל למשתתפים רכיבה מהנה ובטוחה - שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: חיים קסטלנובו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully