וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה חושפת מתחרה לניסאן ג'וק: נירו

בהתאם לצו האופנה חושפת קיה קונספט לקרוסאובר עירוני שיתחרה ברנו קפצ'ור, ניסאן ג'וק ושברולט טראקס

אחרי כמה קדימונים חשוכים, מפנה קיה את אור הזרקורים אל הרכב שיככב על במותיה בתערוכת פרנקפורט הקרובה: קיה נירו. כפי שנרמז לא פעם מתוך שלל דיווחים, החברה הדרום קוריאנית שקדה על פיתוחו של רכב פנאי קומפקטי לסגמנט B שיקרא תגר על ניסאן ג'וק הפופולרי ואת התוצאה אתם רואים לפניכם. צעד וחצי לפני שהיא מעבירה אותו לקו ההרכבה (נטול גימיקים כמובן).

מהתמונות (איורי המחשב) אפשר ללמוד שקיה עתידה להשיק עיבוד מחודש ליחידות התאורה, השבכה והפגושים, קרי, פטר שרייר נשיא החברה ומעצבה הבכיר ביותר, כבר חושב על הדורות הבאים ואלה שיבואו אחריהם.

הנירו קונספט כולל הרבה קישוטים חיצוניים ופנימיים ומפגני ראווה חיוניים באירועי השקה (דלתות שחף למשל), תקרה מחומרים ייחודים, רכיבים פלסטיים קשיחים וקלי משקל ותא נוסעים שממנו ייקחו את עיצוב גלגל ההגה, אולי גם סידור המתגים.

קיה ממעטת בתיאורים נוספים על נירו, ומשאירה את החשיפה המלאה לתערוכת פרנקפורט. מנועים בכל אופן, יקבל הנירו קונספט מהדגמים המשפחתיים של קיה, בהם הסיד והפורטה, וכן מנוע טורבו מולוסטר 1.6 T בגרסאות ספורטיביות מול ניסאן ג'וק טורבו, בין השאר.

קבוצת הקרוסאוברים הקומפקטיים היא מהצעירות בענף הרכב, ולאחר שהופיע ג'וק וסחף אחריו הרבה קליינטים, הגיחו לעולם גם פיג'ו 2008, אופל מוקה והתאום שברולט טראקס, רנו קאפצ'ור ועוד - כולם דרוכים לנסוג בחתיכה שמנה מהעוגה. עבור קיה, זהו רכב הפנאי השלישי לצידם של ספורטאז' וסורנטו.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

קיה נירו קונספט. אתר יצרן
קיה נירו קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully