וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן ג'וק ניסמו בישראל. ג'וק מירוץ

1.9.2013 / 9:18

אחרי היכולת להתאים אישית את עיצובו של הג'וק, מגיעה לישראל גם הגרסה הקרבית והספורטיבית, ניסמו. עוד כוח, עוד עיצוב, עוד התנהגות

אתר יצרן

צילום: יצרן

זה לא ג'וק, זה סופר ג'וק. קרסו, יבואנית ניסאן לישראל, תחל בשיווק הניסאן ג'וק ניסמו הספורטיבי. הג'וק שכולכם מכירים עבר טיפול מקיף של חטיבת הספורט של ניסאן (Nissan Motorsports International) ואלה העניקו לו נגיעות עיצוב רבות, שלטענתם משפרות לא רק את המראה לקרבי יותר, אלא מועילות מאוד לזרימת האוויר סביב הגוף הגבוה. כמו כן, נעשו בו שינויים לטובת שיפור היכולות הספורטיביות.

בחזית של הניסאן ג'וק ניסמו נמצא מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר שבעזרת מגדש טורבו מחלץ 200 כ"ס ו-25.4 קג"מ והכוח הזה יזרום על הגלגלים בשתי תצורות שונות. הראשונה, עם תיבה ידנית והנעה קדמית (1,295 ק"ג), יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.8 שניות ומשם ימשיך למהירות מרבית של 215 קמ"ש. הגרסה השניה (1,441 ק"ג) תניע את ארבעת הגלגלים (מערכת הנעה ווקטורית משוכללת) בעזרת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה (7 הילוכים) ותאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.2 שניות ותגיע למהירות מרבית של 200 קמ"ש.

בנוסף, גם תא הנוסעים עבר שדרוג בהתאם עם מושבי ספורט חובקים במיוחד ושורה ארוכה של נגיעות עיצוב שיוצרות הבדל של ממש בין הגרסה העממית ותחושה ספורטיבית המוכרת ממכוניות ספורט. שם ניתן למצוא גם תוספות אבזור מעניינות כמו מערכת שמע איכותית יותר, מערכת לתצוגת נתוני הנהיגה (בלימה, האצה, כוח G, תפוקת מנוע, גדישת הטורבו ועוד בדומה ל-GTR המפלצתית) ועוד.

צפי המכירות של הגרסה הספורטיבית כמובן צנוע יחסית, אבל המחירים מושכים - הגרסה הידנית עם ההנעה הקדמית תעלה 164,900 שקל ואילו הגרסה בעלת ההנעה הכפולה והתיבה האוטומטית תעלה 184,900 שקל. בקרסו מציינים שהג'וק ניסמו לא היה הדגם הספורטיבי היחיד ובקרוב תגיע לישראל עם ה-370Z החדשה לאחר הטיפול של חטיבת המירוצים. מבחן מלא לג'וק ניסמו תמצאו כאן בוואלה! רכב בקרוב.

עוד על ניסאן בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ניסאן ג'וקNISMO. אתר יצרן
ניסאן ג'וקNISMO/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully