וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה לנד קרוזר התחדש ויגיע בינואר 2014

3.9.2013 / 10:07

הלנד קרוזר הפופולארי של טויוטה עובר שורה ארוכה של שדרוגים ועדכונים. המנוע נקי יותר, החזית חודשה, תא הנוסעים שופר וגם השימושיות

על הלנד קרוזר של טויוטה לא צריך להכביר במילים. עשרות שנים על הכביש ובשטח בשלל דורות, הקנו לו מוניטין יקר ערך שרבים למדו להעריך. אולם גם הוא צריך מדי פעם לעבור ריענון חשוב כדי להישאר מושך ותחרותי. הלנד קרוזר המחודש שיגיע אלינו בינואר 2014 יגיע לאחר שיקבל חזית חדשה שכוללת גריל מסיבי ענקי, פגוש עמוק, יחידות תאורה חדשות שמכילות נורות 'לד' חדשות גימור פנימי בצבע טיטניום. בנוסף, גם החלק האחורי עודכן עם פנסים חדשים ומיקום חדש ללוחית הרישוי. כמו כן, הלנדקרוזר החדש יקבל חישוקי 17 או 18 אינץ' בעיצוב חדש.

בתא הנוסעים מוצאים דשבורד שעוצב מחדש לטובת השימושיות והעלאת תחושת האיכות הכללית. במרכז הקונסולה ישנה חוגה חדשה לבורר מצבי השטח (מולטי טריין קונטרול) ומערכת השליטה על הבולמים האקטיביים החדשים. לטובת המחשת עבודת המערכות, הותקן בדשבורד גם מסך TFT חדש בגודל 4.2 אינץ'. מסביב, מוצאים גם לוח מחוונים חדש, נגיעות אלומיניום וגימור דמוי עץ. דגמי ה-5 דלתות וה-7 מושבים קיבלו שדרוג נוסף בקיפול שורת המושבים האמצעית מ-33 מעלות לכדי 46 מעלות, כדי לשפר את הגישה אל שורת המושבים השלישית.

מנוע ה-3.0 ליטר טורבו דיזל של הלנדקרוזר עודכן גם הוא כדי להתאים לתקן יורו 5 המחמיר יותר. אולם הדבר לא פגע בתפוקה או בביצועים – 188 כ"ס ו-42.8 קג"מ (בין 1,600 ל-3,000 סל"ד) יזניקו אותו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.2 שניות (11 שניות לאוטומט) ופליטת המזהמים ירדה מ-214 גק"מ לכדי 209 גק"מ.

כאמור, הלנד קרוזר החדש יגיע לישראל כבר בחודש ינואר 2014, אך טרם נמסר כל מידע אודות מחירו החזוי של הדגם המעודכן.

עוד על טויוטה בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טויוטה לנד קרוזר החדש. אתר יצרן
טויוטה לנד קרוזר החדש/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully