וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח קטן ועתידי ללקסוס RX?

4.9.2013 / 13:45

לקסוס שמה שוב את ב.מ.וו, מרצדס ואודי על הכוונת ורומזת על ייצור קרוב של קרוסאובר קופה בעל עיצוב קיצוני

תערוכת הרכב בגרמניה, מציתה את הדמיון של יצרניות הרכב וכעת מגיע תורה של לקסוס. היצרנית היפנית-אמריקנית חושפת רכב תצוגה מרשים וקיצוני בעיצובו שעונה לשם LF-NX. רכב תצוגה זה רומז על רכב הפנאי העתידי שיופיע בקרוב. ממדיו בינוניים עם אורך של 4.64 מ' ובסיס גלגלים של 2.7 מ' - הוא קטן מעט מה-RX, אך עדיין בעל מידות נדיבות.

כדי להעצים את האימפקט של רכב התצוגה, לקסוס העניקו לו עיצוב חיצוני חד ותוקפני במיוחד. כולו מלא קימורים ופינות מחודדות, החזית לוקחת רחוק מאוד את המראה המוכר של מכוניות לקסוס, הפנסים עשויי נורות 'לד' בצורת יהלום והפגוש נראה כמעט מסוכן למגע. מהצד, ה-NX חושף רמז אודות הכיוון אליו הולכת לקסוס. עם מבנה משתפל מאחור, ניתן לראות כי החברה היפנית מעוניינת לייצר קרוסאובר קופה, בדומה ל-X6 של ב.מ.וו.

גם תא הנוסעים שלו מציג פרשנות ייחודית לקבינה של רכב. הדשבורד עשוי מחומרים אקזוטיים ויחד עם צבעים בוהקים, קשה שלא לבהות בתמונות. עם זאת, לקסוס מספרים על שיפור הארגונומיה של תא הנוסעים עם תצוגה עליונה על גבי מסך ואזור תפעול תחתון המאפשרים אינטראקציה אינטואיטיבית עם הטכנולוגיות המתקדמות של הרכב. אלה כוללות, בין השאר, מתגים אלקטרוסטטיים רגישים למגע, ודור חדש של ממשק ה-Lexus Remote Touch המשלב משטח מגע חדשני לשליטה על מערכות הרכב ומשענת יד מתכווננת.

ומה לגבי המנוע? כאן כמובן שאין הפתעות ומה שיספק שם את הכוח, זו יחידה היברידית שתשלב בין מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר שיניע ככל הנראה את הגלגלים הקדמיים ויחידה חשמלית שתניע את אלה האחוריים לפי הצורך. ההספק הרשמי טרם נמסר, אך לקסוס מבטיחים פליטה נמוכה מאוד של CO2.

עוד על לקסוס בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

לקסוס LF-NX קונספט. אתר יצרן
לקסוס LF-NX קונספט/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully