וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מעדכנת את המגאן וחושפת רמז לרכב עתידי

10.9.2013 / 6:37

רנו מגאן נראית לכם מיושנת? גם אם לא (והיא לא), רנו מחליטה להעביר את המשפחה עדכון קליל וגם שאלה - על איזה רכב היא רומזת כעת?

רנו לא מתכננת מהפכות של ממש בתערוכת הרכב בפרנקפורט שפותחת את שעריה בימים אלה ממש. את מרכז הבמה היא תתן כהרגלה למכוניות הלחם והמחאה שלה והפעם, למגאן. משפחת המגאן נמצאת עמנו כבר שנים אחדות וזו סיבה מצוינת לשלוח את הגרסאות הרבות שלה למכון יופי בטרם יגיעו אל אולמות התצוגה בתחילת השנה.

שינויים מהפכניים לא רואים שם, גם לא בתאי הנוסעים או במנועים שבחזית, אלא שרנו מסתפקת בעדכון ויזואלי בלבד. הפגושים של המגאנים הוחלפו באחרים שכעת נבדלים פחות זה מזה, גם בגרסת הספורט וגם בגרסת הסטיישן וכל הדגמים מקבלים פיסי חזית אליפטיים חדשים.

דגמי המגאן המעודכנים יחלו לזרום אל אולמות התצוגה בעולם בתחילת שנת 2014 ויגיעו גם אלינו. לא ידוע בשלב זה על שינויי מחיר או רמות אבזור בשוק המקומי.

רנו מגאן מתיחת פנים. אתר יצרן
רנו מגאן מתיחת פנים/אתר יצרן

רנו עושה טיזינג

לצד המגאנים המעודכנים, רנו מספרת כי תחשוף מכוניות צוגה חדשות שישקפו קת הגלגול האחרון והעדכני ביותר שהבליח מסדנאות העיצוב שלה. החברה הצרפתית שומרת את הפרטים קרוב לחזה ומסתפקת בשלב זה בחשיפת איור יחיד של פנס הרכב ולדבריה, רכב זה ישקף את הפרימיום של של תעשיית הרכב. ההימור שלנו, גרסה גבוהה ויוקרתית יותר בהיצע - האם רנו מתכננת מאבק במשפחת ה-DS של סיטרואן? בקרוב נדע.

עוד על רנו בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully