וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: פולקסווגן גולף ספורטוואן. גולף פלוס חוזרת

8.9.2013 / 10:55

פולקסווגן גולף דור 7 מקבל גרסה שימושית יותר שתקרא ספורטוואן, מדומה לגולף פלוס שהוצגה בדור החמישי

פולקסווגן מציגה גולף, אבל שימושית יותר למשפחות - 'ספורטוואן'. לקראת פתיחת תערוכת הרכב בפרנקפורט, פולקסווגן חושפת תמונות ראשונות של יורשת הגולף פלוס שנמכרה לצד הדור החמישי של הקומפקטית הגרמנית. הספורטוואן ימשיך את הקו שיצרה ה'פלוס' וגם הוא יגדיל משמעותית את מדות הגולף הסטנדרטית לטובת שיפור התועלת והמרחב לנוסעים המשפחתיים.

בבסית הרכב החדש נמצאת שלדת ה-MQB החדשה שמאפשרת למתכננים גמישות מקסימלית בהרכבת כלי הרכב לפי קונפיגורציות שונות ובעלות נמוכה יותר. לפי כך, ראו הגרמנים לנכון להאריך את מידות הספורטוואן לכדי 433.8 ס"מ, 13.4 ס"מ יותר ביחס ל'פלוס' ו-8.3 ס"מ יותר מהגולף דור 7 (22.4 ס"מ קצר יותר מהגולף סטיישן). בסיס הגלגלים גדל בהתאם לכדי 268.5 ס"מ, 4.8 ס"מ יותר מהגולף כדי לשפר את המרחב בתא הנוסעים. הספורטוואן גם רחב מהגולף ב-8 ס"מ מלאים (סה"כ 187 ס"מ) וגבוה ממנה ב-12.6 ס"מ לשיפור מרחב הראש (157.8 ס"מ).

פולקסווגן גולף ספורטוואן. אתר יצרן
פולקסווגן גולף ספורטוואן/אתר יצרן

בשם השימושיות

כל המספרים האלה מעניקים לספורטוואן מרחב פנימי נדיב משמעותית ביחס לגולף ה"רגילה". שורת המושבים האחורית הניתנת לקיפול ביחס של 40:60 ניתנת גם להזזה על מסילה בטווח של 18 סנטימטרים לשיפור המרחב ליושבים או הגדלת תא המטען. זה האחרון צמח ב-74 ליטרים לכדי 498 ליטר וכאשר מניעים את המושב האחורי עד לנקודה הקדמית ביותר, הנפח עולה לכדי 585 ליטר. את המושב האחורי ניתן לקפל לשם הגדלת שטח ההטענה לכדי 1,512 ליטר וכן להשכיב למצב שטוח לחלוטין את המושב הקדמי כדי לשאת מטען שאורכו עד 248.4 ס"מ.

סעיף הבטיחות מקבל חיזוקים משמעותיים גם כן - בנוסף לגוף קשיח במיוחד, הספורטוואן יכול להיות מצויד במערכת לבלימה אוטומטית למניעת תאונות, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה אוטומטית ועוד. בכל הקשור להנעה, הספורטוואן יציע כצפוי שורה ארוכה של מנועים המוכרים לנו כבר בקונצרן, כולם עומדים בתקן יורו 6 המחמיר. אלה יכללו מנועי בנזין בהספקים של 85, 110, 125 ו-150 כ"ס לצד שלושה מנועי דיזל עם 90, 110 ו-150 כ"ס. מנועים אלה ישודכו לתיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות כפולות מצמד עם 7 הילוכים.

עוד על פולקסווגן בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

פולקסווגן גולף ספורטוואן. אתר יצרן
פולקסווגן גולף ספורטוואן/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully