וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואסאקי Z1000SX המחודש נחשף רשמית

8.9.2013 / 15:07

קוואסאקי מעבירים את אופנוע הספורט-תיור שלהם, ה-Z1000SX שורה של עדכונים חשובים גם לרכיבה וגם לשימושיות. בקרוב אצלנו?

קוואסאקי Z1000SX, אופנוע הספורט תיור של היצרנית היפנית עובר שורה של עדכונים נחוצים לשנת 2014. האופנוע שהוצג לפני כשלוש שנים, הספיק להגיע לרשימת האופנועים המבוקשים באירופה בזכות התמורה הטובה שנתן למחירו הנמות יחסית. אולם, גם במקרה זה, נחוצים עדכונים כדי שיוכל לשמור על עמדתו התחרותית בשוק זה.

העדכון הראשון שעבר אופנוע זה, קשור אל מזוודות הצד שלו. בעבר אלה נתלו באופן לא אסטטי על חלקו האחורי בעזרת תושבת מתכת, וכעת, ככל הנראה בשל ההערות הרבות על ההפרעה הוויזואלית, שונה הדבר. המזוודות החדשות הותקנו צמוד יותר לזנב האופנוע על תושבות אינטגרליות ובקוואסאקי מציינים כי כל אחת מהן שנפחה 28 ליטרים, יכולה להכיל קסדה מלאה. בזכות זאת, רוחבו של האופנוע אינו עולה על 92.5 ס"מ ובהסרת המזוודות, האופנוע שומר על מראה ספורטיבי נקי.

קוואסאקי Z1000SX. אתר יצרן
קוואסאקי Z1000SX/אתר יצרן

קוואסאקי ראו לנכון לעדכן גם את מערכת הבלימה עם קאליפרים מונובלוק של טוקיקו שנושכים חזק יותר בצמד הדיסקים הקדמיים וכן תוצע בהם כאופציה גם מערכת ABS מתקדמת שמעלה את רמת הבטיחות ברכיבה. עוד בנושא זה, קיבל ה-SX גם את מערכת בקרת האחיזה של קוואסאקי KTRC בעלת שלושה מצבי התערבות וכן שני מצבי תפוקת מנוע - טורינג וספורט.

קוואסאקי החליפו גם את המתלים - מלפנים ישנו מזלג חדש בקוטר 41 מ"מ בעל כוונונים רבים ומאחור ישנו בולם זעזועים חדש שקיבל ברז חיצוני לקביעת עומס הקפיץ, ללא שימוש בכלים. תוספת זו מקלה מאוד על מלאכת כוונון המתלה האחורי לפני או אחרי הרכבה. העדכון האחרון נוגע למפת ניהול המנוע. ההספק של 138 כ"ס נותר אמנם ללא שינוי, אך בעזרת מיפוי חדש לניהול המנוע והתקנת תיבת אוויר חדשה, בחברה טוענים לשיפור בתפוקת הכוח בסל"ד נמוך ובינוני ובצריכת הדלק.

ממטרו מוטור יבואנית קוואסאקי לישראל נמסר כי ה-Z1000SX המעודכן יגיע לישראל כבר בחודש אוקטובר הקרוב. טרם נמסר מחירו הצפוי.

קוואסאקי Z1000SX. אתר יצרן
קוואסאקי Z1000SX/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully