וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה אופטימה מתחדשת

קיה חונכת מתיחת פנים קלה לאופטימה המשפחתית, כשאת עיקר השינויים מפנה למערכות הבידור והבטיחות

קיה אופטימה שהושקה ב-2011 עודנה אחת המכוניות הנאות ביותר על הכביש בסגמנט המשפחתיות הגדולות. אולם, גם עיצוב מושך זקוק לרענון וזריקת מרץ אחרי שנתיים-שלוש של שירות, והנה על רקע תערוכת פרנקפורט שנפתחה בשעות השבוע מציגה היצרנית מדרום קוריאה שורה של חידושים קוסמטיים ופנימיים עבור האופטימה, כך שהיא תוכל לעמוד בראש זקוף מול המתחרות המובילות.

תחת עיניו הבוחנות של פטר שרייר, האופטימה מקבלת עדכונים מינוריים למדי בחזיתה, הכוללים שבכה מעט יותר דחוסה, יחידות תאורה שהתעגלו כלפי מכסה המנוע ונורות LED שמותקנות מעתה ביחידות עצמן במקום בפגושים. "באופטימה המשודרגת, לקחנו את העיצוב המקורי שקצר הצלחה גדולה, ליטשנו וחיזקנו אותו בנקודות המהותיות והתוצאה היא הופעה הרבה יותר מובחנת מכל מכונית בסגמנט D", כך בכיר קיה באירופה בני אויאן.

זאת ועוד, האופטימה תכלול 10 צבעים חיצוניים (חלקם חדשים) חישוקי 17 ו-18 אינטש, וכן חבילת 'ספורט' מהודרת למי שצמא לקצת יותר דומיננטיות על הכביש.

הנדסת האנוש והארכיטקטורה הפנימית תהיינה זהות לדגם הקודם, אבל קיה הכניסה צרור שדרוגים למערכות הבידור והבטיחות. מהפן העיצובי, גלגל ההגה תוכנן מחדש, כמו גם המושבים, דיפוני הדלתות, חלק מחומרי הפנים, ידית ההילוכים, ואת גוון הקבינה ניתן יהיה להזמין בריפוד בד בהיר או משולב עם עור.

המערכת המשנית לנהג בלוח המחוונים נשלטת דרך צג 4.3 אינטש TFT LCD גדול יותר (במקום 3.5 אינטש) המקרין אינפורמציה בגרפיקה משופרת ותפריטים נוספים. במרכז העניינים לעומת זאת, צג 7 אינטש גדול לצידו כניסות USB וכניסות לאייפון והאייפוד. קיט הבטיחות עודכן עם בקרה לניטור שטחים מתים (התראה במראת הצד) ובקרת החניה עודכנה במצלמות היקפיות שמזהירות את הנהג מפני עצמים הקרובים לרכב בצורה מסוכנת.

המנועים של האופטימה נותרו ללא שינוי: מנוע 2.0 ל' 165 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות, ומנוע 1.7 ל' טורבו-דיזל לו 136 כ"ס (32.5 קג"מ מ-2,000 סל"ד). בד בבד, קיה טוענת שהשקיעה משאבים נוספים בבידוד תא הנוסעים מרעש המנוע והכביש, בין השאר על ידי שימוש בבתי גלגלים בחיפוי משופר.

טרם נמסרה תגובת היבואנית 'טלקאר' על מועד שיווקה של האופטימה המחודשת בישראל.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully