וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס חושפת: S קלאס קופה

שני עשורים אחרי שנעלמה מהנוף המוטורי, מרצדס משיקה מכונית קופה לסדרת הדגל S קלאס עם עיצוב מנקר עיניים וכל המערכות המשוכללות מהלימוזינה הגרמנית. הייצור קרב ובא

בתחילת השנה, כשמרצדס החלה לטפטף דיווחים אודות משפחת ה-S קלאס החדשה, מי שהוכתרה על ידי הוגיה ל"מכונית הטובה בעולם", היא רמזה על צירופן של שתי מהדורות נוספות - קבריולה וקופה, כאשר האחרונה קיבלה אור ירוק עוד אשתקד במסגרת ההתכנות של דיימלר. עתה, מרצדס מציגה את האחות הסגורה בתערוכת פרנקפורט וקורצת (אפילו) ליושבים במושב הנהג.

ה-S קלאס קופה תירש, גם רוחנית, את מקומה של ה-CL קלאס ואף תתברג כאופציה ספורטיבית למכונית הפאר מול מהדורות כמו גראן קופה של הבווארים ממינכן (ב.מ.וו). באופן לא מפתיע, היא חולקת הרבה קווים ורכיבים עם ה-S סדאן וה-CLA, החל מהחרטום הארוך ועד לקו הפרופיל הנאה שהוצג לראשונה לפני כשנתיים.

על אף זאת, מכונית קופה היא בכל זאת האחות השווה ביותר במשפחה (גם אם אתה חובב מכוניות ללא חלק עליון), וכאן ה-S קלאס קופה קונספט מפתחת זהות עצמאית שתבדל אותה בצורה ברורה, גם מהקבריולה שתגיע אחריה: זוג דלתות ענקיות, בתי תאורה ספורטיביים וצרים, חישוקים חדשים, ותקרה המשתפלת בחדות לכוון קורות C (אחוריות). בקיצור, לימוזינה שהתבשלה היטב על שולחן המאיירים.

בנוסף לכך, היא גם גדולה ודי שימושית כמו הסדאן: חמישה מטרים מקצה לקצה, רוחב של שני מטרים ובסיס גלגלים באורך שלושה מטרים. כשפותחים את הדלתות של הקבינה הרעיונית, אפשר למצוא פטנטים חביבים שייכנסו לשימוש בשנים הבאות: חומרי קונסולה עמידים בפני שריטות, דיפוני אלומיניום ועוד. במערכות הבקרה נוכח גם מחשב עם מצלמות כפולות שמפקח על תנאי הנהיגה עד 50 מ' מול הנהג, ומשנה בהתאם את קשיחות המתלים.

הכוח של ה-S קופה קונספט, מגיע ממנוע V8 כפול מגדשי טורבו המפתח הספק מרבי של 452 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית. על ביצועים מובן שאין מה לספר, אך מרצדס מבטיחה שהיא לא תאכזב. לצד כל המערכות המתקדמות של ה-S קלאס, הקופה הגרנדיוזית הזו בהחלט עומדת להיות מושא הערצתם של בעלי הפרוטה כשהיא תושק רשמית בסוף השנה הבאה. המחיר יהיה גבוה במעט מה-S סדאן.

מבחן למרצדס S קלאס החדשה
עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

מרצדס S קלאס קופה. אתר יצרן
מרצדס S קלאס קופה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully