וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים את מכונית השנה 2014

30 המועמדות למכונית השנה העולמית 2014 הוכרזו בסופ"ש האחרון באירופה. רק 7 פיינלסטיות תשתתפנה בגמר שיתקיים בהולנד בדצמבר. הצביעו למועמדת שלכם

מי תהיה מכונית השנה 2014? חבר שופטים המורכב מ-58 עתונאי רכב בכירים מ-22 מדינות צמצם רשימה ארוכה של מועמדות ל-30 נבחרות שתעלנה אל התחרות המפוארת שתתקיים בחודש דצמבר הקרוב בהולנד, בפעם ה-51 בתולדות הענף. רק 7, תהיינה בשלבי הגמר.

הקריטריונים לבחירת המכונית הטובה ביותר לא שונו באופן דרמטי מהשנים האחרונות, אך מלבד היבטים כמו עיצוב, בטיחות וביצועים, השופטים מעניקים משקל גדול גם לנושאים של תמורה לכסף (בעתות משבר התעשייה) וחידושים טכנולוגיים במגוון נושאים.

על מנת להשתתף בתחרות, מכונית חייבת להיות מוצגת כ-12 חודשים טרום הכרזת הגמר, ואיננה יכולה לקחת חלק אם מדובר במתיחת פנים. כמו כן, עליה להיות נוכחת בלפחות חמש מדינות באירופה ולהמכר במינימום 5,000 עותקים בשנה, מה שבאופן מיידי שולל השתתפותן של כמה מכוניות-על במכסה מוגבלת, בהן למשל פורשה 918 ספיידר ההיברידית.

ההצבעה שתיערך בסוף השנה, תצמצם את 30 המועמדות ל-7 פיינליסטיות כאמור, ולכל שופט 25 נקודות קרדיט אותן יכול לחלק ל-5 מכוניות (מקסימום 10 נקודות למכונית). חשוב להדגיש: תואר מכונית השנה אינו מבדיל בין הסגמנטים, משמע אין חלוקה לקטגוריות. לכן, הזוכה יכולה להיות כל אחת מן הכוכבות שמגיעות לגמר.

עתה, בחרו אתם הגולשים, מי מבין 30 המכוניות ראויה לתואר "מכונית השנה 2014"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully