וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו דיסקו וולנטה לייצור

אלפא רומיאו וסדנת טורינג סופרלגרה תייצרנה את הדיסקו וולנטה קונספט שהוצגה לראשונה לפני שנה. המחיר, שמור במילאנו

לפני קצת יותר משנה, הציגה חברת אלפא רומיאו וסדנת טורינג סופרלגרה ( Touring Superleggera) את הדיסקו וולנטה קונספט במסגרת תערוכת ז'נבה. מיותר לציין, שהאיטלקיה המפוסלת, מחווה למכונית הקלאסית מ-1952, משכה את מרב תשומת הלב בפסטיבל המוטורי עמוס המותגים. אולם, כמו כל מכונית רעיונית ומגרה עתידה היה לוט בערפל כשנסגרו הדלתות. עכשיו איפוא, מגיעה ההודעה הרשמית שטורינג תייצר אותה בצורה סדירה, עבור מי שיכול לשלם עבורה.

אלפא רומיאו דיסקו ואלנטה. אתר יצרן
אלפא רומיאו דיסקו ואלנטה/אתר יצרן

ההסבה מרכב ראווה לרכב לכביש בוצעה עם מעט שינויים, אם בכלל. הבולטים בהם הם בפנסי החזית ובקו המותניים. חוץ מזה, סופרלגרה נשארה נאמנה למקור. הדיסקו וולנטה תורכב בתמיכתה המלאה של חברת אלפא-רומיאו, משמע הסוכנויות ומרכזי השירות של פיאט ידעו כיצד לטפל בכל השגעונות שלה, שעה שטורינג סופרלגרה תספק להם הנחיות כיצד לתקן את המכונית במקרה הצורך, שכן חלק מהרכיבים פותחו בסדנה במילאנו.

הבסיס של הדיסקו היא ה-8C קומפטציונה, משולבת חומרים כמו סיבי פחמן, אלומיניום ופלסטיק, כשרק שינויים מבניים לקורות הקדמיות והאחוריות נעשו על מנת להלביש עליה את הצורה הייחודית. היא תהיה קלה מאוד (סביבות 1.2 טון), והיא תישא בקרביה מנוע 4.7 ל' V8 עם 450 כ"ס ו-50 קג"מ בחיבור אל תיבת 6 הילוכים חצי אוטומטית תחרותית (סיקונסאלית) מתופעלת מגלגל ההגה. את ההאצה ל-100 קמ"ש תסיים ב-4.2 שניות והיא תמשיך עד 300 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק אגב, עומדת על 4.2 ק"מ לליטר בעיר, ועד 8 ק"מ לליטר במשולב.

אלפא רומיאו ביקשה מטורינג סופרלגרה לקבל הזמנות רק אם הרוכשים "רציניים מאוד", שכן כל מכונית מחייבת 4,000 שעות עבודה. טורינג תספק את המכונית כחצי שנה לאחר קבלת ההזמנה. המחיר טרם נחשף רשמית, אבל אם אתם ממש רוצים לדעת כמה היא עולה, תרימו טלפון לסופרלגרה ותסבירו להם מדוע מגיע לכם דיסקו וולנטה בחצר, אולי יפרסו לכם לתשלומים.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

אלפא רומיאו דיסקו ואלנטה. אתר יצרן
אלפא רומיאו דיסקו ואלנטה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully