וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית החדשה של האפיפיור: קשישה בת 30 שנה

האפיפיור פרנציסקוס קיבל במתנה מכונית לשימוש בין כתלי הותיקן: רנו 4 GTL משנת 1984. 34 כ"ס בשם האב, הבן, ורוח הקודש

כומר בן 69 מצפון איטליה העניק במתנה לאפיפיור פרנסיס (פרנציסקוס) מכונית מדגם רנו 4 עם 300 אלף קילומטרים על מד המרחק, על מנת שיוכל לנהוג בה בתוך הותיקן כאוות נפשו. המכונית הגיעה למתחם של קרית הותיקן ברומא לפני כשבוע, ועל פי הדיווחים של כלי התקשורת באיטליה, פרנסיס מייד זינק על הצרפתיה ולקח אותה לסיבוב בכורה.

האפיפיור בן ה-76, הנחה לאחרונה את כל הכמרים בעולם להשתמש בתחבורה זולה וצנועה כדי לשמש דוגמא, בעוד את הכסף שצוברות הכנסיות הורה לתרום לצדקה. דובר הותיקן, טוען שפרנסיס ינהג בעצמו ברנו 4 שקיבל כדי לטפל במגוון סידורים ברחבי הקריה (שטחה 0.44 קמ"ר סה"כ), שעה שאת נסיעותיו מחוץ לחומות יעשה ב'פופמוביל' המסורתית - מרצדס M קלאס משוריינת בכבדות.

רנו 4 הוצגה לראשונה בתערוכת פריס ב-1961 ושירתה את החברה הצרפתית למעלה מ-30 שנה עם למעלה מ-8 מיליון מכירות, עד 1993אז הוסרה מההיצע בשל תקנות זיהום אוויר מחמירות ואיסור על שימוש בהילוכים ידניים המותקנים בקונסולה. מבחינה כרונולוגית, ירשה את מקומה רנו טווינגו.

הגרסה שקיבל האפיפיור, הינה משנת 1984 ולה מנוע 1.1 בנזין ארבעה צילינדרים ל' עם 34 כ"ס העוברים לגלגלים בחזית באמצעות תיבת 4 הילוכים ידנית. בתא הנוסעים אין יותר מידי צעצועים ורכיבים, אף לא מזגן וגם לא חלונות חשמל. החלונות נפתחים בצורה שונה (על מסילה) והמושבים עוטים ריפוד בהיר עשוי בד וויניל. לטענת הכומר שמסר לפרנסיס את הרכב, המכונית במצב מצוין לגילה.

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

רנו 4 ניתנת במתנה לאפיפיור פרנסיס. AP
רנו 4 ניתנת במתנה לאפיפיור פרנסיס/AP
  • עוד באותו נושא:
  • רנו
  • טורקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully