וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו-סיטרואן וטויוטה לא נפרדות

קונצרן הרכב הצרפתי ויצרנית הרכב הגדולה בעולם, ימשיכו לתכנן את מכוניות המיני הקטנות מבית סיטרואן, פיג'ו וטויוטה גם בדור הבא שלהן

קבוצת PSA (פיג'ו-סיטרואן),תמשיך לשתף פעולה עם טויוטה בסגמנט המיני באירופה, כך על פי דיווחים מאת 'בלומברג' ומאת דברים שאמר מנכ"ל חברת הרכב הצרפתית פיליפ וארין למגזין הרכב הגרמני 'אוטו מוטור אנד ספורט'. פרסומים אלה מחזקים את הדעה הרווחת בתעשייה כי הקשר בין פיג'ו-סיטרואן ל-GM לא יפגע במערכת היחסים מול היפנים.

שתי חברות הרכב מייצרות את טויוטה אייג'ו, פיג'ו 107 וסיטרואן C1 במפעל קולן הממוקם בצ'כיה לו תפוקה של כ-300 אלף עותקים בשנה. המכוניות הושקו בשנת 2005 כמיזם גלובאלי וזכו למתיחת פנים חלקית בשנים האחרונות כדי להצעירן מול המתחרות החזקות, בהן קיה פיקנטו, סקודה סיטיגו, סיאט מיי ושברולט ספארק. היורשות בכל אופן, תחשפנה במהלך השנה הבאה בתום מקצה עדכונים מקיף.

על פי נתונים של חברת JATO דיינמיקס, סיטרואן מכרה כ-37 אלף מכוניות מסדרת ה-C1 ב-7 החודשים הראשונים של השנה, בעוד פיג'ו הסתפקה בקצת פחות, כ-35 אלף, ואילו טויוטה כ-36 אלף. מדובר בירידה ממוצעת, בכל המותגים, של כמה אחוזים בודדים.

החשש מפני התפוגגות הקשר ביניהן, עלה לאחר שפיג'ו-סיטרואן הודיעה על החיבור עם GM בפברואר האחרון, וכן על סיום הברית הטכנולוגית עם חברת ב.מ.וו, ממנה היא שואלת מנועי טורבו בנזין (THP). כך או כך, שלוש האחיות הקטנות לא תפגענה מהסכמים כאלו או אחרים ותגענה לארץ גם בדור הבא שלהן, כשלכל אחת מתנוסס סימול אחר בחזית. פרטים טכנים יפורסמו לקראת סוף השנה הנוכחית.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully