וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פורשה 911 טורבו קבריולה

פורשה תציג את ה-911 טורבו קבריולה ומהדורת S במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס בנובמבר. בקנה: 520 או 560 כ"ס ותיבות PDK כפולת מצמדים

על רקע חגיגות היובל ל-911 טורבו, פורשה חשפה בשעות האחרונות את גרסאות הקבריולה (פתוחות גג) למכונית הספורט המיתולוגית משוטוטגרט. הבכורה הרשמית מתוכננת אמנם לתערוכת לוס-אנגל'ס שתערך בעוד פחות מחודשיים, אולם פורשה מעדיפה לנצל את המומנטום מתערוכת פרנקפורט ולהציגן בפני קהל הלקוחות הפוטנציאלי כבר בימים אלה.

מהצד הקוסמטי, שתי המכוניות מצוידות בגג בד על מסגרת מגנזיום שמעניק למכונית תצורת קופה, ומשווה להן צדודית קלאסית וקרת מזג. כדי לתפעל את התקרה, כפתור בלוח הפיקוד הראשי (קונסולה) פותח או סוגר את הגג ב-13 שניות בלבד, ובמהירות של עד 50 קמ"ש לכל היותר. בתא הנוסעים אין שינויים מהותיים מגרסת הקופה, כך שלצמד הגרמניות מרחב עמוס אביזרי בידור, כולל מערכת שמע משוכללת של BOSE, מושבי ספורט מהודרים עם 18 מצבי זכרון, בקרת שיוט אדפטיבית, היגוי אקטיבי, בקרת מתלים מתוחכמת ונגיעות סיבי פחמן פזורות ברחבי חלל הפנים.

בקרביים, שוכנת יחידת ה-3.8 ל' בוקסר ששה צילינדרים כפולת מגדשי טורבו, המפיקה הספק מרבי של 520 כ"ס, או 560 כ"ס בגרסת ה-S. את הכוח לגלגלים מעבירה תיבת הילוכים מסוג PDK, כפולת מצמדים לה 7 מהירויות. הראשונה תאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות (כיסוח של 2 מאיות מהדגם הקודם) והבכירה תעשה זאת ב-3.1 שניות, ועד מהירות מרבית של 317 קמ"ש. פורשה טוענת לצריכת דלק ממוצעת של כ-10 ק"מ לליטר ופליטת דו תחמוצת הפחמן היא 220 גק"מ לערך.

מחירה של ה-911 טורבו קבריולה יעמוד באירופה על כ-175 אלף יורו (850 אלף שקלים). בתמורה לגרסת ה-S יאלצו שוכני היבשת להפרד מ-200 אלף יורו (כמיליון שקלים). המכירות הראשונות תחלנה בדצמבר ולארץ תגיע המכונית מעט מאוחר יותר. לפי היבואנית לישראל מ.ס.י מבית 'מכשירי תנועה', יעמוד המחיר על כ-1.8 מיליון שקלים (אינו סופי).

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

פורשה 911 טורבו קבריולה. אתר יצרן
פורשה 911 טורבו קבריולה/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully