וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סנגיונג אקטיון ספורט החדש

הטנדר סנגיונג אקטיון ספורט החדש הגיע לישראל בגרסת הנעה כפולה ומנוע טורבו דיזל. המחירים, החל מ-205 אלף שקלים

רכב עבודה חדש על כבישי ישראל. יבואנית מותג 'סנגיונג' לארץ חברת 'טלקאר' החלה לשווק בימים אלה את גרסת הספורט לטנדר הקוריאני אקטיון. הדגם החדש מגיע לחופינו עם תיבת הילוכים אוטומטית, מנוע טורבו דיזל ומערכת הנעה כפולה סלקטיבית עם מספר מצבים.

סנגיונג אקטיון ספורט. אתר יצרן
סנגיונג אקטיון ספורט בישראל/אתר יצרן

לאקטיון ספורט מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל המפיק 155 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-36.7 קג"מ המושגים מתחום של 1,500 סל"ד. המנוע מחובר אל תיבת הילוכים אוטומטית לה 6 יחסי העברה, כאשר את המיאוץ ל-100 קמ"ש מסיים ב-8 שניות ומהירותו המרבית עומדת על 163 קמ"ש. על פי נתוני היבואנית, צריכת הדלק הממוצעת היא כ-12.5 ק"מ לליטר.

אל מערכת הנעה מחוברת הנעה כפולה עם שלושה מצבים: 2WD High, 4WD High, 4WD Low. האקטיון מצויד במתלה אחורי קשיח ומוט מייצב, כך שאמור להציע נוחות נסיעה דומה לזו של רכב פרטי.

כסטנדרט, כולל אקטיון ספורט מערכת שמע 4 רמקולים מקורית הכוללת כניסות USB/AUX, הגה כוח בעל תגבור הידראולי, מערכת שמע עם פיקוד מגלגל ההגה משולבת דיבורית בלוטות' מקורית, צמיגים במידה 225/75R16", גלגל חלופי בגודל מלא, מחשב דרך, מזגן מקורי, תאורת יום אוטומטית – DRL ופנסי ערפל קדמיים ואחוריים. קיט הבטיחות כולל שתי כריות אוויר, בקרת יציבות, בקרת התהפכות וחלוקת בלימה.

יהודה בר נתן, מנהל המכירות והשיווק בטלקאר: "אנו שמחים להשיק היום את הסאנגיונג אקטיון ספורט 4X4 פיק אפ החדש. לדגם הפיק אפ ביקוש ער שאנו מאמינים שיניב מכירות בקרב קהל הלקוחות המסורתי לדגמים מסוג זה. לדגם חדש זה היתרון של האפשרות להציע נוחות של רכב פרטי עם פרקטיות של רכב מסחרי. שילוב ייחודי זה מקנה לו עדיפות והופך אותו לעסקה כדאית במיוחד מקרב מתחריו."

המחיר לאקטיון ספורט בישראל עומד על 205 אלף שקלים.

עוד הרבה על סנגיונג בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully