וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: קדילאק אסקלייד החדש

חביב גנבי הרכב בארה"ב מקבל דור רביעי עמוס שכלולים ותא נוסעים מפואר ומתקדם. יצויד במנוע 6.2 ל' עם יותר מ-420 כ"ס

קדילאק טוענת שהדור הרביעי של האסקלייד, טנדר הפאר של המותג האמריקני והרכב הגניב ביותר בארה"ב, עבר רפורמה של ממש שהפכה אותו לטוב ביותר בסדרה הזו מאז ומעולם. כמו קודמיו, הוא יוצע בשתי גרסאות - קצרה וארוכה (ESV) לה שבעה מושבים, עם הנעה כפולה או אחורית ומנוע בנזין משותף לשברולט סילברדו עם תפוקה של משאית קטנה וצריכת דלק של נושאת מטוסים.

בניגוד לצו האופנה, האסקלייד הוא שריד לעידן אחר, שכן הוא עדיין נשען על שלדת סולם נפרדת המקנה לו לא מעט יתרונות על פני הקרוסאוברים בעלי המרכב האחוד. כושר הנשיאה שלו למשל הוגדל בשיעור חד, והוא יוכל לשאת כעת מעל 3.7 טון, בעוד מערכת המתלים המגנטית - כפי שמצויה בדגמי הפרמיום של קדילאק ואפילו בשברולט קורבט, מגיעה כעת כסטנדרט בחבילה הבסיסית.

את העוצמה, יקבל האסקלייד ממנוע ה-6.2 ל' V8 המפיק 420 כ"ס (תוספת של 5% בעקומת הכוח) ו-62 קג"מ. קדילאק לא מסגירה נתונים רשמיים, אבל שדרוג של מערכת הזרקת הדלק, בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות מורה כי יהיה מהיר מקודמו אך חסכוני ממנו בכמה אחוזים (ובמקרה שלו, כל אחוז הוא משמעותי).

מבחינה חיצונית וקוסמטית, חולק האסקלייד את דמותו המאיימת עם מותג GMC וסדרת היוקון, סברבן ודומיו, למעט בידולים כאלה ואחרים בשבכה וביחידות התאורה הצמודות לתא המטען (שנראות הרבה יותר אטרקטיביות). בסך הכול, הוא שומר על זהותו הקלאסית.

האמריקנים אף פעם לא הצטיינו בהנדסת אנוש, אבל נוכח קידום דגמים חשובים כמו ה-CTS והצגת ה-ATS, האסקלייד מרוויח קבינה נאה ומפוסלת עם ערימות של מערכות אלקטרוניות, יריעות עור, מושבים מפוארים וחשמליים, עץ אמיתי בחלק מהדיפונים, וכמובן את מערכת ה-CUE המרכזית לה מגוון אפשרויות למולטימדיה ותקשורת, נשלטת על ידי צג 12 אינטש מרכזי.

בנוסף, קדילאק דאגה לחמש את האסקלייד במערכות בטיחות אקטיביות חשובות, בהן בקרת בלימה אוטומטית, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. חידוש נוסף הוא כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע לצידו, אשר אמורה להפחית את הפגיעות בגפיים ובכלוב הצלעות במקרה של תאונת-צד או אחור-צד בין היתר.

חברות הביטוח בארה"ב כמובן נערכות להחזרים בשל הביקוש הערני לו זכה אסקלייד בקרב הגנבים. לצורך כך, GM התקין באסקלייד חיישני קרבה, חיישני חלון, ומערכת ה'און-סטאר' (ניווט) תדווח על המצאו של הרכב בכל זמן נתון.

קדילאק תציג את הדגם בפני קהל בתערוכת לוס אנגל'ס בחודש הבא. המחירים, יפורסמו במועד הבכורה.

עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully