וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי: אאוטלנדר היברידי בדרך

מיצובישי משחררת קדימון לשלושה כלי רכב רעיוניים שיוצגו בתערוכת טוקיו מונעים בכוח היברידי ויכולת טעינה מהשקע הביתי

מיצובישי הכריזה על שלוש מכוניות קונספט שהיא תחשוף במסגרת תערוכת טוקיו בחודש הבא. הדגמים מכוונים לכמה סגמנטים נפרדים, בהם קרוסאובר, קרוסאובר קומפקטי ומיניוואן עם יכולת עבירות קלה, אך גולת הכותרת היא מערכת ההנעה ההיברידית המתקדמת בשם drive@earth המשולבת עם מנועי בנזין קטני נפח בעלי הספק גבוה וחסכון משמעותי בצריכת הדלק. חלקם יהיו בעלי אפשרות טעינה סוללות מהשקע הביתי.

קווי הדמיון בין הקונספטים זהים, כך שאפשר לתאר שאלה הם הדגמים שיגיעו לאחר שאאוטלנדר הנוכחי יפנה את מקומו לדור החדש בעוד כמה שנים. בעניין זה, הרכב הגדול ביותר בקבוצה, ה-GC-PHEV, או 'גרנד קרוזר', יאכלס בחזיתו מנוע היברידי רב עוצמה (מעל 200 כ"ס), אולם בשלב זה הפרטים אודותיו מסתכמים בכך שיהיה מצויד במערכת הנעה כפולה אלקטרונית S-AWC וחיבורי אינטרנט אלחוטי בתא הנוסעים.

הקרוסאובר הקטן, ה-XR-PHEV, יקבל מערכת הנעה היבירידת דומה אך מוקטנת בגודלה ומופחתת בעוצמה שהיא משחררת לכביש (וסביר שגם ללא הנעה כפולה). יחד עם זאת, היא אמורה להציע צריכת דלק נמוכה בסגמנט שצובר ביקוש גדול מסביב לעולם ולכן הוא עשוי לקבל עדיפות בסדר הבכורות.

מיצובישי קונספט. אתר יצרן
מיצובישי קונספט/אתר יצרן

הדגם השלישי פותח להתחרות בקבוצת המיניוואנים הקומפקטיים. אלא שזה לא יהיה מוביל נוסעים רגיל, כי אם גם רכב פנאי בעל יכולת עבירות בשטחים טכנים קלים. בניגוד לשני אחיו האקולוגיים, הוא יזכה למנוע בנזין טורבו קטן נפח מוזרק דלק וסידור הושבה לשבעה אנשים בחלק מהגרסאות שתמכרנה. רכב זה יש לציין נמצא על הכוונת של מיצובישי מאז שהפסיקו לייצר את הגרנדיס לפני כשנתיים.

מיצובישי תבחן לאחר התערוכה איזה דגם יקבל קידום מהיר יותר, שכן בשלב זה האאוטלנדר זוכה להצלחה גדולה, ובחברה כבר חשפו לפני כמה חודשים תכנית להשקת דגם היברידי לקרוסאובר השימושי. מיצובישי מנסה להגדיל את אחיזתה בארה"ב לאחר ירידה של קלה במכירותיה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, ולכן תהיה חשיבות גדולה לחשיפתו במועד מוקדם.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully