וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף היברידית, בשנה הבאה

פולקסווגן תציג גרסה היברידית נטענת של הגולף הקומפקטית במהלך 2014. תוכל לנסוע על טווח חשמלי למרחקים בינוניים ותהיה חסכונית מאוד

פולקסווגן גולף, מכונית השנה 2013, תקבל גרסה היברידית בשנה הבאה שתהיה מבוססת על הנעת בנזין ומנוע חשמלי. כך מדווח מגזין הרכב הגרמני 'אוטו בילד'. על פי דיווחים שונים, הגולף ההיברידית תהיה בעלת ביצועים טובים על הכביש אך לא תתפשר בצריכת הדלק, ואף תוכל לכסות מרחקים קצרים על טהרת החשמל.

הדור השביעי של הגולף יהיה הראשון בתולדות הסדרה שמקבל אלטרנטיבה אקולוגית. בחזיתו, יהיה מנוע בנזין בנפח 1.4 ל' TSI בעל תפוקה מרבית של 150 כ"ס ו-25 קג"מ, כאשר תחנת הכוח הקטנה תשלב הנעת חשמל עם כ-54 כ"ס, בעוד העוצמה הבסיסית תגיע ממנוע הבערה. תחת המושבים האחוריים מותקנות סוללות לית'יום איון קומפקטיות ואת אלה ניתן יהיה להטעין בפרק זמן של ארבע שעות משקע ביתי.

כנהוג במנועים היברידיים, המנוע החשמלי יספק לגולף טווח נסיעה מוגבל לשיטוטים בעיר ובמהירות של עד 80 קמ"ש לכל היותר. כשהסוללות ריקות, מנוע הבנזין נכנס לפעולה ומטעין אותן מחדש גם באמצעות אגירת אנרגיה מבלימה.

בתנאי נהיגה אידאליים, ממוצע צריכת הדלק של הגולף יעמוד על 66 קילומטרים לליטר, כלומר גם בשילוב נהיגה על מצב חשמל בלבד, אולם ההערכות הן כי הממוצע האמיתי לצרכן שחי בכבישים ולא במעבדה יעמוד על כ-27 ק"מ לליטר.

מקורבים למיזם אמרו למגזין הגרמני שהמכירות מתוכננות לשנה הבאה באירופה ולאחר מכן לארה"ב, בסמוך לבכורת הדגם החשמלי של הגולף, ה-EV. בפולקסווגן טוענים שדגם זה, שמחירו "לא יהיה גבוה משמעותית מהגולף הבסיסית", יסייע לקונצרן לכבוש את פסגת הענף בתחומי ייצור כלי רכב חשמליים והיבירידים עד שנת 2018.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully