וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל חושפת את המריבה החדשה

המריבה המחודשת והשימושית מקבלת מנוע דיזל חזק וחסכוני, ואת הנוסח החיצוני המעודכן של המשפחתית הגדולה אינסגיניה. אצלנו? לא בטוח

אופל חשפה מתיחת פנים היקפית למיניוואנית הקומפקטית מריבה בתום מקצה עדכונים נרחב. הדגם החדש, שמגיע כמעט עשור לאחר שהחברה חנכה את הסדרה השימושית, ישתלב בקו הדגמים המתחזק של החברה כשלצידו אופל קסקדה קבירולה, המיני אדם (שיקבל גם גרסת פנאי קלה) והאינסגיניה המעודכנת, בין היתר.

בהתאם לצו האופנה, שיבצה אופל למריבה נורות LED בשני קצוותיה, שינתה את מראה השבכה על פי קווי המתאר העכשווים באופל וחידדה את בתי התאורה מלפנים בצורה עדינה. מעבר לכך, היא ליטשה מעט את הצדודית, הוסיפה קישוטים וכרום מסביב לפגוש הקדמי ושיפרה את שדה הראייה (קורות A). במידותיה לעומת זאת אין שינויים: בסיס הגלגלים הוא 2.64 מ' רוחבה כ-1.85 מ' ונפח תא המטען 400 ל'.

החידוש המרכזי במריבה, בעיקר עבור השוק האירופי, הוא מנוע הדיזל המשרת כעת גם את הזפירה. מדובר בחטיבת כוח CDTI בנפח 1.7 ל' המפיקה 136 כ"ס ו-32 קג"מ בחיבור לתיבת 6 מהירויות ידנית או אוטומטית. צריכת הדלק שלה הופחתה ב-10% ביחס למנוע היוצא, כך שזו מחזירה כעת במשולב 22.7 קילומטרים לליטר. היא גם מאיצה מהר יותר ל-100 קמ"ש: 9.1 ש' במקום 9.9 ש'. מנוע הבנזין של הסדרה הוא ה-1.4 ל' המייצר 100, 120 או 140 כ"ס בגרסאות הטורבו.

בקבינה, אליה נכנסים הנוסעים מאחור באמצעות צמד דלתות "התאבדות", חושפת אופל מראה מוכר, אבל פחות מסורבל מהדגם היוצא, גם הוא כאמור מהאינסגינה הגדולה והמשופרת. בקרת השמע תהיה כעת קלה יותר לשימוש, נעימה יותר לעין (פחות מתגים, אבל רק מעט פחות) וכן ייושמה בקרת 'אופל אינטלינק', הכוללת שימוש במצלמת ראייה לאחור, כניסות USB ו-AUX, בלוטות' מקורי, הפעלה קולית ועוד.

אופל תחל במכירותיה של המריבה בשבועות הקרובים, אולם אלינו היא כנראה לא תגיע בשלב זה, כך מסרה היבואנית שלמה לוואלה! רכב.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

אופל מריבה. אתר יצרן
אופל מריבה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully