וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנד רובר דפנדר: הסוף קרוב מהצפוי

רכב השטח של לנד רובר יגיע לסיום דרכו באמצע 2015, שנתיים מוקדם יותר מכפי שתכננו ראשי המותג. יוחלף בדגם חדש בקרוב

לנד רובר תפרד מהדיפנדר המיתולוגי בעוד כשנה וחצי, כך על פי הודעת החברה הבריטית. הדיפנדר, רכב השטח האולטימטיבי שמיוצר כבר למעלה מ-60 שנה (קודם לכן כגלגול של לנד רובר סדרה 1) ושנודע ביכולותיו לעבור כל מכשול ולחצות כל משוכה, נתקל לראשונה בחייו במשוכה שלא יכל יותר לעבור אותה: תקנות זיהום אוויר ורף בטיחות. דובר לנד רובר מסר לכלי התקשורת בבריטניה כי הרגולוציות שהחיל האיחוד האירופי על כלי רכב אילצה את היצרנית לעדכנו מידי פעם, אך השלב הבא כבר יאלץ את לנד רובר להציג יורש מודרני ומשודרג שיעמוד בכל התקנות.

המחליף של הדיפנדר נמצא בשלבי פיתוח, אולם בניגוד לקודמו, שהיה מבוסס על טכנולוגיות ושלדה מתקופת המלחמה הקרה, לנד רובר תסב את הדיפנדר למוצר מרוסן מעט ביכולותיו והרבה יותר יוקרתי - בעיקר באיכות תא הנוסעים ובאביזרים הנלווים כדי להגיע לשכבות נוספות. ככל הנראה, הוא יאבד את שלדת הסולם שלו לטובת שלדת אלומיניום מסדרת D7 המשרתת את דגמי לנד רובר, אך בחברה מבטיחים שהמנועים יהיו חזקים וגמישים ויכולת השטח לא תאכזב את נאמניו, למרות כל השינויים.

אחרי סדרה 1,2 ו-3, לנד רובר דיפנדר התעצב לדמותו הנוכחית, שלמעשה מבוססת על דגם מ-1983. הוא נמכר בדגמי 90 ו-110 ונשא בחזיתו מנועים מגוונים, החל מיחידות 4 צילינדרים דיזל ולזוללי בנזין V8. אשתקד קיבל מנוע 2.2 ל' טורבו דיזל משופר וכן קבינה מהודרת עם מערכת שמע משוכללת וכניסות USB, בלוטות' ושני גוונים חיצוניים חדשים.

הדגם הבא של הדיפנדר יגיע גם עם הנעת חשמל, כפי שדיווחנו לאחרונה. אולם, סביר שזה יתפקד בתחילה במוסדות ולא יוקצה בהכרח לסקטור הפרטי עד שהטכנולוגיה תהיה זמינה יותר. כך או כך, את הדיפנדר החדש, מונע בסולר, נראה על הכביש מתישהו בשלהי 2015.

עוד הרבה על לנד רובר בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully