וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה

לקראת תערוכת לוס אנגל'ס מציגה ב.מ.וו את סדרה 4 קבריולה שתירש את מקומה של ה-3 הפתוחה. בישראל בינואר

ב.מ.וו תחשוף במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס את ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה, המכונית שנכנסת לנעליה של ה-3 המקבילה לאחר השינויים שנעשו לאחרונה בסדרות המותג. ה-4 מצטרפת למרכב הקופה שהושק לפני כמה חודשים בישראל, והיא תוצע עם מנועי בנזין ודיזל בחיבור לתיבות הילוכים אוטומטיות.

ה-4 קבריולה נבדלת מהקופה החל מקו המותניים כלפי מעלה, תוך שינויים קלים במסגרות הדלתות והחוזק המבני. תקרת המכונית מורכבת משלוש חתיכות קשיחות המתקפלות אלקטרונית או נסגרות בלחיצת מתג, וזאת תוך 20 שניות ובמהירות מוגבלת של עד 23 קמ"ש. למעשה, תחת קורת גג סגורה, הקבריולה היא מכונית קופה למחצה אשר גם שומרת על בידוד מפני רעשי כביש ופריצות רוח (שלרוב פוקדות דגמים בעלי תקרת בד).

כמו בקופה, ישנו סידור הושבה ל-4 אנשים, וכל מערכות הבידור והשמע מועברות במלואן. הנהג מקבל שליטה על מגוון בקרות דרך צג 6.5 אינטש בדופן העליונה, דרכו הוא מדפדף בתפריטים הכוללים ניווט, כניסות למכשורים ועוד. אפשר לצייד את הקבריולה בשורה ארוכה של אביזרים קוסמפטיים, החל מחישוקים ייחודים וכלה במהדורות M (קיט) ספורטיביות המעניקות לה מראה שרירי. תא המטען גדול יותר מסדרה 3 קבריולה ב-20 ל', משמע כ-370 ל' של נפח ללא אפסון התקרה.

בחזית אפשרות בחירה בין שלוש חטיבות כוח עיקריות: יחידת ה-2.0 ל' טורבו בנזין בגרסת 428i עם 240 כ"ס, ומעליה מנוע ה-435i עם הספק של 300 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-5.5 ש'). בגזרת הסול יהיהר מנוע דיזל עם 180 כ"ס. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית לה 8 יחסי העברה, וכן קיימת אופציה להנעה כפולה בתמורה לתשלום נוסף.

ב.מ.וו תציג את הדגם בתערוכת לוס-אנגל'ס בנובמבר. לישראל היא תגיע מעט אחרי התערוכה בסביבות ינואר 2014, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית דלק מוטורס. פרטים נוספים נדווח לכם לאחר השקתה המקומית.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully