וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד מונדאו, מהדורת היוקרה

פורד תשווק גרסה מפוארת למשפחתית הגדולה מונדאו תחת סדנת הרכב האיטלקית ויגנלה. גם הפוקוס הבאה תקבל טיפול מפנק

פורד הציגה לאחרונה מעיין גרסת 'פרמיום' עילית של המונדאו בתערוכת פרנקפורט: VIGNALE. המהדורה הנושאת את שמה של סדנת העיצוב האיטלקית מטורינו תהיה ליקרה ביותר בסדרה של המשפחתית הגדולה כשהיא תצא לכבישים לקראת סוף השנה הבאה. בפעם האחרונה שפורד השתמשה בכותר האיטלקי, היה זה לאחר תערוכת פריס 2004 כשהיא השיקה את הפוקוס קופה קבריולה. כזכור, פורד מעטרת לעתים את מכוניותיה הבכירות גם תחת סדנת 'גיה'.

הויגנלה היא גרסה מובחנת בכמה היבטים, בעיקר חיצוניים, עליה הורכבו צרור רכיבים יוקרתיים ודיפונים באיכות גבוהה יותר מהמונדאו הרגילה. מבחוץ, השינויים יהיו קלים למדיי, כאשר רק שימוש בחישוקי 20 אינטש ייחודיים, נורות LED נוספות ולוגואים יבדילו אותה מהדגם הבסיסי. בקבינה לעומת זאת, המונדאו ויגנלה היא סיפור אחר לחלוטין כפי שהתמונות מלמדות. המושבים עוטים יריעות עור איכותיות בתבנית מיוחדת, מערכת השמע תהיה משודרגת משמעותית ורף אבזור עשיר נוסף, שפורד מכנה אותו exclusive specification ירחיב עוד יותר את ההתאמות.

משמעות הדבר, שאפשר להתאים למונדאו צי פינוקים, החל מאינטרנט אלחוטי וכלה בבקרות שיוט חכמות. אבל, העיקר הוא היחס האישי שמקבל הלקוח שרכש דגם של ויגנלה. זה ייזכה לשירות שטיפה חינם לכל אורך תקופת הבעלות, איסוף והחזרת הרכב לאחר טיפולים או תיקונים והזמנות לאירועים בלעדיים של פורד.

היצרן האמריקני יחנוך את המהדורה יחד עם המונדאו החדשה לקראת 2015והיא תמוצב בהיצע מעל גרסת 'טיטאניום'. כבר כעת מסתמן כי הפוקוס, S מקס ו-C מקס תהיינה גם הן חלק מהמשפחה. כמו כן, בדומה לגרסאות פרמיום כגון DS, פורד רוצה להקנות ללקוח חווית רכישה היקפית עם הרבה צעצועים וקישוטים, ולכן המכוניות תתייצבנה באיזורים מתוחמים באולמות המכירה. המחירים יהיו בהתאם. בישראל? סביר שלא.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

פורד מונדאו VIGNALE. אתר יצרן
פורד מונדאו VIGNALE/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully