וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדן חוברת לחברת השכרת הרכב הגדולה בעולם Enterprise

16.10.2013 / 8:43

אלדן תחבורה תהפוך למחזיקת הזיכיון של Enterprise, חברת השכרת הרכב הגדולה בעולם, בישראל. "מנוע צמיחה אדיר" מדווחים באלדן

אלדן תחבורה הישראלית הופכת למחזיקת הזיכיון של חברת השכרת הרכב הגדולה בעולם – Enterprise. בהודעה רשמית שהוציאו שתי החברות, מודיעות אלה על מיסוד שיתוף פעולה מסחרי בישראל. בתור בעלת הזיכיון, תוכל אלדן להציע בקלות את צי כלי הרכב שברשותה לתיירים ולמבקרים עסקיים רבים יותר המגיעים לישראל לביקור. הזדמנות זו אמורה להרחיב משמעותית את הפעילות העסקית של אלדן ולבסס את מעמדה בישראל.

מאלדן נמסר, כי בזכות הידע שיועבר מחברת אנטרפרייז, החברה הישראלית תוכל לשפר עוד את השירות המוצע גם ללקוחותיה המקומיים. מהתאגיד האמריקני נמסר כי החיבור עם אלדן הישראלית מהווה המשך אסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית, עם פניה לאחד ממוקדי התיירות המבוקשים - המזרח התיכון בכלל וישראל בפרט. "בישראל מצויים כמה וכמה אתרי מורשת עולמית של UNESCO, ההופכים אותה ליעד תרבותי מרכזי עבור תיירים בעולם. ישראל היא גם מרכז חשוב לעסקים טכנולוגיים ובתחומה נמצא המספר הגדול ביותר של חברות הרשומות בנאסד"ק מחוץ לצפון אמריקה" - כך בלשון הודעת enterprise.

שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן: "השותפות שלנו עם Enterprise פותחת את הדלת עבור אלדן להפוך לחלק מרשת עולמית מצליחה, כשהשאיפה היא לצמוח באמצעות שירות מעולה, תשומת לב לצרכי הלקוחות וסיפוק הזדמנויות לצוות העובדים המסור. ישראל תמיד הייתה אחד מיעדי המורשת החשובים ביותר, ומושכת תיירים רבים. במהלך העשורים האחרונים, הצמיחה המסחרית המהירה וגל חברות הסטארט-אפ בתחום ההיי-טק הגבירו את הדרישה מצד תיירים עסקיים, הן כאלו המגיעים לישראל והן כאלו הנוסעים למדינות אחרות. אנו שמחים להיות חלק מחברה צומחת, ולהציע הזדמנויות חדשות לשותפינו הרבים לזיכיון ברשת העסקים של Enterprise."

  • עוד באותו נושא:
  • אלדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully