וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: ב.מ.וו מציגה את ה-R nineT

ב.מ.וו חושפים לראשונה אופנוע עירום מהפכני שמאפשר ללקוחות להתאימו אישית במסגרת חגיגות ה-90 שנים לחטיבה הדו-גלגלית

כחלק מחגיגות ה-90 שנים לחטיבה הדו גלגלית של ב.מ.וו, אשר נוסדה בשנת 1923, ב.מ.וו חושפת אופנוע חדש, קשוח וחדשני העונה לשם R nineT. זהו אופנוע עירום רואדסטר שלדברי אנשי ב.מ.וו נולד מתוך רעיון חריג, בטח כשמדובר באופי הגרמני לשלב תכונות ממגוון תקופות כדי לפנות לחובבי אופנועי ב.מ.וו מכל השנים. קבוצת רוכבי המותג שהתמחו בקסטומיזציה של אופנועים ישנים של החברה, גוייסו למשימה ושקדו על תכנון וייצור של אופנוע מותאם אישית (קאסטום), אך חדיש לגמרי בתכונותיו.

כך למשל, הוא בנוי ברובו מאלומיניום קל משקל, לרבות מכל הדלק ומצויד בכל האלקטרוניקה המודרנית והבטיחותית, אך גם שומר על המסורת בעזרת שימוש במנוע הבוקסר המסורתי של החברה ואף מייצר תחושת רטרו בעיצוב הקפה רייסר שלו.

בהשראת האופנוע הראשון שייצרה ב.מ.וו, ה-R32, גם ה-nineT צויד במנוע בוקסר. מנוע זה שהגיע מהאח הגדול, ה-R1200GS מציע גם כן נפח של 1,170 סמ"ק והוא מפיק 110 כ"ס ב-7,750 סל"ד וכן 12.1 קג"מ שמושג ב-6,000 סל"ד. ב.מ.וו מספרים שבזכות משקל רטוב של 222 ק"ג וגמישות רבה במנוע, הוא יהיה קל לתפעול בעיר ומחוצה לה, כשזמן המיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש עומד על 3.6 שניות בלבד. המהירות המרבית תהיה מעל 200 קמ"ש.

בקצה הקדמי של שלדת הפלדה, נמצא מזלג הפוך בקוטר 46 מ"מ ומאחור מתלה הפראלבר של ב.מ.וו עם דרייב-שאפט. מלפנים מוצאים גם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ ומאחור דיסק יחיד בקוטר 265 מ"מ. אורכו של ה-R NineT עומד על 222 ס"מ, רוחבו 89 ס"מ וגובה מושבו 78.5 ס"מ.

ד"ר כריסטיאן לנדס, מנהל הפיתוח של ב.מ.וו מספר כי זהו רגע משמח מאוד עבור חטיבת האופנועים של ב.מ.וו. לא רק בשל חגיגות ה-90 שנים, אלא בזכות ההזדמנות שניתנה להם לפתח אופנוע שונה מאוד באופיו משאר מוצרי החברה, כזה שממש מאפשר ללקוח לשנותו בהתאם לטעמו האישי. בהתאם לכך, לאופנוע זה ישנה רשימת אבזור אופציונלי ארוכה ביותר וכוללת כמעט כל חלק באופנוע זה.

טרם הובהר מתי יגיע ה-nineT לאולמות התצוגה מסביב לעולם.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ב.מ.וו NINE-T. קובי ליאני
ב.מ.וו NINE-T/קובי ליאני
  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully