וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס שוב על המדף - הסכם המכר לצחי מרקור יבוטל

אלה לוי-וינריב

17.10.2013 / 14:47

ביהמ"ש העליון דחה את בקשת צחי מרקור וחברת נכסי הצלחה לעכב את ביצוע החלטת ביהמ"ש המחוזי, לפיה יבוטל ההסכם למכירת החברה בפירוק לידיו

בטר פלייס שוב על המדף - והסכם המכר לצחי מרקור יבוטל: בית המשפט העליון דחה הבוקר (ה') את בקשתם של צחי מרקור וחברת נכסי הצלחה לעכב את ביצוע החלטת בית המשפט המחוזי מרכז, לפיה יבוטל ההסכם למכירת החברה בפירוק לידיהם.

העסקה עם מרקור בוטלה לאחר שמפרקי החברה סירבו לקבל את צ'ק המקדמה שמסר הבעלים של EV NET GROUP, צחי מרקור, לקופת הפירוק של החברה, כפי שנחשף ב"גלובס" באופן בלעדי.

המקדמה, בסך 508,906 דולר, הועברה באמצעות המחאה של בנק CHASE. המפרקים סירבו לקבל את ההמחאה המוזרה, בעיקר על רקע העובדה שמדובר במקדמה שנקובה בערכים דולריים ולא בשקלים - כפי שנדרש בהסכם המכירה של החברה מ-25 באוגוסט.

מדובר בניסיון מכירה שני שנכשל. ההחלטה כי בטר פלייס תימכר לחברת נכסי הצלחה בבעלות צחי מרקור, התקבלה לאחר שהעסקה הראשונה לרכישת בטר פלייס על-ידי קבוצת הרוכשים סאנרייז בראשותו של יוסף אברמוביץ' בוטלה, שכן הקבוצה לא העבירה את התשלום הראשון בסך 3.52 מיליון שקל.

כזכור, במאי השנה התנפץ חלום הרכב החשמלי הישראלי לרסיסים, כאשר החברה הודיעה כי היא נכנסת להליך פירוק, ומונו לה כמפרקים עו"ד-רו"ח סיגל רוזן-רכב ועו"ד שאול קוטלר.

עוד קבע בית המשפט העליון כי ניתן לפעול על-פי הוראותיו האופרטיביות של בית המשפט המחוזי, ובכך הלכה למעשה איפשר למנהלים המיוחדים לתפוס את החזקה בנכסי ופעילות בטר פלייס בישראל, אשר יוכלו עתה לדומם את תחנות החלפת הסוללות, לייצב את פעילות עמודי הטעינה ולנהל משא-ומתן למכירת הנכסים והפעילויות.

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully