וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוינטר תבדוק איך אתם נוהגים

פוינטר זכתה במכרז מנהל הרכב ותפעיל בקרת ניטור נהיגה בציים. המערכת בודקת שעות נהיגה, הרגלים, זהויות, נסיעה במהירות מופרזת ומדווחת על אירועי תאונה

האח הגדול מגיע למכוניות החברה. חברת האיתור והשבת כלי הרכב הגנובים פוינטר, מקבוצת 'שגריר מערכות', זכתה במכרז של מנהל הרכב ותתקין את בקרת 'פוינטר IQ' במכוניות ציים של המנהל. זוהי מערכת חדשה המנטרת את תכונות הנהיגה של הנהג ותיושם באלפי כלי רכב. היא עתידה לחסוך למנהל מיליוני שקלים.

המערכת פועלת בטכנולוגיית Radio Frequency Identificatio, ומבצעת פקודות באמצעות זיהוי כרטיס הנהג. היא מסוגלת לזהות את היושב מאחרי ההגה גם במידה והנהגים מתחלפים ביניהם, וכן היא יכולה להקצות הרשאה על פי רשימה מוגדרת ולהתאים את תנאי הנהיגה לכל אחד.

הצג מקרין מידע על אופי פעולותיו של הנהג בזמן אמת. הבקרה עוקבת אחר נתונים משתנים, כמו למשל האצות חריפות, מהירות מופרזת (בהתאם ל-3 דרגות זכרון קבועות), בלימות עוצמתיות, פניות חדות, פניה משולבת האצה, דיווח על תאונות, עמידה במקום במצב מונע ועוד. בצורה זאת, מקבל הנהג משוב על הרגליו ויכול לשפר ולתקן.

אילן גולדשטיין מנהל פוינטר מציין כי "מערכת התנהגות נהג חוסכת כסף רב בתאונות שהיא מונעת, בלאי רכב, חלקים וצמיגים, חסכון בדלק והחשוב מכל- מניעת פגיעות בנפש. מניסיוננו, הנהגים אשר יודעים שנהיגתם מנוטרת מראש, נוהגים בצורה זהירה ושקולה יותר. החיסכון הכספי בציי רכב גדולים יכול להתבטא במאות אלפי שקלים בחודש הן בצריכת דלק יעילה יותר, הפחתת התאונות ובלאי הרכב והן באלמנט חשוב נוסף שנוטים להתעלם ממנו הוא חסכון באובדן ימי עבודה רבים".

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully