וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס, סוזוקי, פיג'ו וג'יפ מצטיינים בבטיחות

23.10.2013 / 14:23

מרצדס CLA, סוזוקי SX4 קרוס, ג'יפ צ'רוקי ופיג'ו 2008 הצטיינו במבחני הריסוק עם ציון של 5 כוכבי בטיחות

ארגון הבטיחות האירופי מפרסם היום (רביעי) תוצאות של מבחני ריסוק חדשים לארבעה כלי רכב - מרצדס CLA החדשה, סוזוקי SX4 קרוס שהגיע זה עתה לישראל, ג'יפ צ'רוקי החדש והפיג'ו 2008 החדשה. כל ארבעת כלי רכב אלו זכו בציון הבטיחות המקסימלי של 5 כוכבי הגנה על נוסעיהן.

הסוזוקי SX4 קרוס החדש הרשים את הבוחנים כשגילה הגנה מצוינת על הנוסעים מלפנים בזמן תאונה חזיתית כשזכה בציון הגנה של 92 אחוזים. במבחן ההגנה על ילדים במושב אחורי כשהן ישובים במושבי בטיחות, רשם הסוזוקי לזכותו ציון של 80 אחוזים ובמקרה של דריסת הולכי רגל, מקבל הרכב היפני ציון של 72 אחוזים. גם בבחינת תפקוד מערכות הבטיחות האלקטרוניות השיג הקרוס ציון של 81 אחוזים.

המכונית השניה להיבחן היא המרצדס CLA החדשה. גם היא מצליחה להעפיל לקבוצה העליונה והבכירה בהגנה על נוסעיה. בהגנה על הנוסעים מלפנים היא זכתה לציון של 91 אחוז, בהגנה על ילדים במושב האחורי היא מעט פחות טובה מהסוזוקי עם 75 אחוזים, 74 אחוזים זה הציון במקרה של דריסת הולך רגל והמערכות האלקטרוניות זוכות לדרוג של 81 אחוזים.

המכונית השלישית היא ה-2008 של פיג'ו. בבחינת ההגנה על מבוגרים במושב הקדמי היא זכתה לציון של 88 אחוזים, בהגנה על ילדים במושב האחורי היא זכתה לציון של 77 אחוזים, 72 אחוז הוא הציון במקרה של דריסת הולך רגל והבקרות האלקטרוניות דורגו ב-70 אחוזים.

הרכב האחרון להיבחן בשלב זה הוא ג'יפ צ'רוקי החדש. הצ'רוקי הוא הרכב הגדול והכבד במבחן זה והוא הצליח להשיג ציון של 92 אחוזים בהגנה על הנוסעים מלפנים, 79 אחוזי הגנה על ילדים, 67 אחוז בהגנה על הולכי הרגל במקרה של דריסה ומערכת הבטיחות האלקטרוניות שלו השיגו דרוג של 74 אחוז.

ציונים גבוהים כל כך שמביאים כל אחת מהמכוניות הנבדקות לרמה של 5 כוכבים אינם נדירים עוד. בשנים האחרונות יצרניות הרכב זיהו את הפוטנציאל השיווקי הגלום בדירוג בטיחות זה, עד כי לא ניתן עוד להתעלם מכך. אנחנו הצרכנים מרוויחים בכל מקרה עם השיפור הגדול בבטיחות כלי הרכב החדשים הנמכרים בעולם.

עוד טכנולוגיה ובטיחות בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? כדאי שתבקרו כאן

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully