וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע מוטורי: ספורט בצפון, קלאסיקה בדרום

24.10.2013 / 10:01

סופשבוע שכולו פעילות מוטורית. גני חוגה יארחו את מפגש הפסטיקאר עם מאות מכוניות ספורט והעיר ערד את מועדון החמש עם תצוגה ייחודית

יש לכם תוכניות לשישי-שבת הקרובים? אם לא, תנו לנו להציע לכם שתי פעילויות מוטוריות שאסור לפספס. ביום שישי ה-25 ושבת ה-26 באוקטובר יערכו שני מפגשים מוטוריים ענקיים. הראשון, הוא מפגש הפסטיקאר שיכלול תצוגת מכוניות אקזוטיות, יארח את מועדוני הרכב בישראל, תצוגת מכוניות משופרות, תחרות לימבו, תחרות וייפאאוט, מופע שטיפת מכוניות , תצוגת סדנאות שיפורים (TIG-MOTORSPORT, PIT-STOP) ועוד. במקום תהיה מוזיקה, דוכני אוכל ומגוון פעילויות כולל אפשרות להתנסות בנהיגה בסימולטורים של סימרייס, פעילות לילדים ועוד. האירוע יתקיים ביום שבת ה-26 בחודש על הדשא שבגני חוגה בין השעות 10:00 ל-16:00 ועלות כניסה למבקר הנה 99 שקלים.

האירוע השני שיערך בסוף השבוע מיועד לחובבי מכוניות האספנות והקלאסיקה שבניכם. העיר ערד תארח עשרות כלי רכב עתיקים מהשנים 1920 ועד שנות השמונים במתחם מרכז הקניות 'צים סנטר ערד'. התערוכה תתקיים בימים שישי (25 באוקטובר) מהשעה 11:00 ועד 13:00 וביום שבת (26 באוקטובר) מהשעה 10:00 ועד 13:00. לאחר התערוכה ביום שישי תצא שיירת המכוניות הקלאסיות בליווי ראש העיר ערד למסע ברחובות העיר. במסגרת התערוכה יוצר בפעם הראשונה לקהל גם רכב המירוץ שתוכנן על ידי מגמת הנדסה של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. הכניסה לקהל חופשית.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully