וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: דוקאטי פניגאלה בגרסה הקיצונית ביותר?

24.10.2013 / 11:27

דוקאטי מעבירים שיעור בקיצוניות עם הפאניגאלה סופרלג'רה החדש. המשקל ירד ל-155 ק"ג, הכוח עלה למעל 200 כ"ס והמחיר, לא ברור

אתר יצרן

כנראה של שאלה כמה מספיק זה באמת מספיק, לעולם לא תהיה תשובה, לפחות כששואלים את דוקאטי. אחרי סדרה של גרסאות קיצון לאופנוע הספורט של החברה, הדוקאטי פניגאלה 1199, האיטלקים חושפים את הקיצונית ביותר עד כה, ואולי את הקיצונית ביותר בכל הזמנים לאופנוע כביש סדרתי.

על 500 יחידות מתוכננות בלבד קשה באמת לומר סדרתי, אבל המספר המצומצם ידאג לכך שהאופנוע החדש יהפוך לפריט אספנים נדיר ויקר מאוד. כדי להפוך אותו לחריג אפילו לעומת גרסת ה-R הקרבית, דוקאטי החלו קודם כל בהפחתת המשקל הכללי. 10 קילוגרמים כאלה הושלו על ידי שימוש נרחב במתכות כמו מגנזיום בשלדה ובחישוקים וגם חלק מהשלד נבנה מסיבי פחמן. המשקל הסופי נעצר על 155 קילוגרמים, לעומת 165 של דגם ה-R.

לאחר מכן, צויד הפניגאלה סופרלג'רה (סופר-קל) במתלים מהמדף העליון של אוהלינס, הוא חומש בכל האלקטרוניקה המוכרת מעולם המירוצים וגם הצמיגים שלו מישרים קו עם הדרישות. המנוע גם כן עבר סדרה של שינויים, קיצונים יותר מאלה של דגם ה-R. בזכות שינויים פנימיים רבים במנוע שעיקרם הגדלת נפח האוויר והקטנת משקל הרכיבים הנעים, גם ההספק עלה מ-195 כ"ס בדגם ה-R למעל 200 כ"ס ב-11,500 סל"ד במקום 10,750 סל"ד. אל מנוע זה שודכה גם מערכת פליטה מטיטניום קל משקל.

דוקאטי פניגאלה 1199 סופרלג'רה החדש ייחשף רשמית בקרוב במסגרת תערוכת האופנועים באיטליה והמחיר? כ-250 אלף שקלים לפני מסים מקומיים. לישראל הוא יגיע רק בהזמנה אישית ומחירו טרם נקבע.

עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

קונים אופנוע חדש? כדאי שתבקרו כאן

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

דוקאטי פניגאלה 1199 סופר לג'רה. אתר יצרן
דוקאטי פניגאלה 1199 סופר לג'רה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully