וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג' רובר ארוך: שיא הפאר

ריינג' רובר חושפת גרסה ארוכת בסיס גלגלים לדגם המפואר של רכב השטח היוקרתי. האם זו התשובה הבריטית למרצדס S קלאס?

לאלפיון העליון תהיה בקרוב התחבטות קשה: מה עדיף בחניה הפרטית, מרצדס S קלאס החדשה, מי שהוכתרה ל"מכונית הטובה בעולם", או אולי ריינג' רובר LWB, בעל בסיס גלגלים ארוך, יכולת שטח אמיתית ופינוקים דמיוניים? התשובה תהיה רק במסגרת מבחן דרכים למי שהפרוטה בכיסו. אנחנו נתספק בנתונים ותמונות.

החשיפה של הריינג' רובר החדש באה לפני התצוגה הרשמית בתערוכת לוס אנגל'ס ולאחריה טוקיו. הבריטים מבינים את החשיבות של דגמים אלה לשווקי אמריקה והמזרח הרחוק, ולכן ממהרים לפרסם חלק מהפרטים עוד לפני הופעת הבכורה.

גולת הכותרת כמובן היא הוספת 20 סנטימטרים לבסיס הגלגלים, כך שהוא מתייצב על כ-3.1 מ' ואורך של 5.2 מ'. המשמעות היא הגדלת מרחב המחייה לנוסעים במושבים האחוריים, במיוחד באיזור החיץ בין השורות, מרווח המרפקים וליד מסגרות החלונות. ריינג' רובר טוענת לשיפור גם בחלל האחסון בתא המטען, ובמספרים - עוד 315 ל' ל-2,345 ל'.

במגילת האבזור, מלבד מושבי עור מחממים, מעסים ומאווררים, הגם מתכווננים ל-18 מצבים, למי שבוחר במושבי "מנהלים אישיים" כדי שאפשר יהיה להרגע בנסיעות ממושכות, נהנית הכבודה ממסכי 10.2 אינטש, בקרת שמע עם מערכת דולבי דיגיטל משוכללת, נורות LED לאווירה, שולחנות נשלפים, שקעים, ותוספות רבות בחבילת 'אוטוביוגרפי' היוקרתית.

המנועים של הריינג' רובר LWB יהיו דיזל או בנזין. הראשון הוא ה-4.4 ל' V8 עם תפוקה מרבית של 340 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית. אלא שתוספת למימדים משמעותה עוד כמה קילוגרמים (83 ליתר דיוק) ולכן זמני ההאצה בחטיבת הכוח מוגדשת העל, לה מעל 500 כ"ס, יעמדו על 5.5 שניות במקום 5 שניות בריינג' רובר הרגיל. יחי ההבדל הקטן.

הריינג' רובר LWB הוא המוצר הראשון לאחרונה שפותח על ידי יגואר ולנד רובר במסגרת "חבילות יוקרה אישיות", והמחיר יהיה בהתאם. בכלי התקשורת בבריטניה מצביעים על עלות של 140 אלף לירות שטרלינג לפני פריטים משלימים.

טרם נמסרה תגובת חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל.


עוד הרבה על ריינג' רובר בוואלה! רכב

ריינג' רובר אוטוביוגרפי ב.גלגלים ארוך. אתר יצרן
ריינג' רובר אוטוביוגרפי ב.גלגלים ארוך/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully