וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייהטסו קופן חוזרת

אחרי הפסקה של שנתיים, דייהטסו חושפת את הקופן רודסטר החדשה שתוצג לראשונה בתערוכת טוקיו ותנסה להחיות את המותג הוותיק. חבל שלא תגיע לישראל

רק לפני כמה ימים סיפרנו לכם על מכונית הקיי רודסטר הקטנטנה של הונדה, ועל ייחוסה למכוניות מאותה משפחה, כמו דייהטסו קופן (2002-2012), והנה המותג היפני בבעלות טויטה חושף קונספט מודרני לקופן השובבה בדרך לבכורה בתערוכת טוקיו בחודש הבא. המכונית האחרונה מסדרה זו ירדה מפס הייצור בשנת 2011.

הקופן החדשה מציגה התקדמות הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת פניה החדשות של חברת דייהטסו, לפחות בחלק מהשווקים שיקבלו את הדגם (לרוב מוגבלת ליפן וחלקים באירופה). היא שומרת נאמנות לפלטפורמה הזעירה של הדגם הקודם, אך היא גדולה במעט עם אורך של 3.4 מ' ורוחב של 1.47 מ'. מעל הראשים היא משתמשת בגג קשיח מתקפל שמאוספן בחלק האחורי, אך אינו גוזל נפח משמעותי מתא המטען כנראה.

את הכוח היא מקבלת מחטיבת כוח קומפקטית שלושה צילינדרים, בנפח 660 סמ"ק המפיקה כ-70 כ"ס לערך, בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה CVT עם 6 הילוכים קבועים מראש כולל תפעול מנופים מגלגל ההגה. היא תהיה מהירה מקודמתה, אם כי הביצועים הלא רשמיים מדברים על האצה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות (קיזוז של 7 מאיות) ומהירות מרבית של 165 קמ"ש (159 קמ"ש).

תא הנוסעים של הקופן קונספט די מינימליסטי, אך הוא רווי באווריה ספורטיבית שמייד תכניס את הנהג והנוסע לעניניים. מסביב אפשר למצוא שילוב של דיפוני בד ואלקנטרה, מערכת שמע בסיסית, כניסות USB וצג מרכזי שלמעשה שולט על כלל המערכות ברכב.

דייהטסו מקווה שמכונית זו, לצד חידושים נוספים, תחזיר את הלקוחות חזרה לאולמות המכירה בעקבות הדעיכה במסירות בשנים האחרונות. החברה היפנית ככבה בשווקים רבים בעולם, לרבות בישראל, אך היעדרם של דגמים מובילים הובילו אותה לצמצום הפעילות אל היקפי הפצה צנועים. האם זה הדגם שיחולל את המפנה הנחוץ? התשובות במהלך 2014.

עוד הרבה על דייהטסו בוואלה! רכב

דייהטסו קופן. אתר יצרן
דייהטסו קופן/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • דייהטסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully