וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פורשה פנמרה טורבו S

פורשה מוסיפה למכונית הפאר פנמרה את מהדורת S, מגדילה ב-50 כ"ס, מעדכנת במתיחת פנים קלה ועוד בקרות אלקטרוניות חכמות

פורשה הציגה לאחרונה את המהדורה החזקה ביותר של מכונית ה-GT המפוארת פנמרה: טורבו S. עם תפוקה מופרעת של 570 כ"ס ומהירות מרבית של מעל ל-307 קמ"ש, ועוד מגוון אמצעים טכנולוגיים כדי לרתום את העוצמה לכביש, הפנמרה טורבו S כך מספרים בחברה, תהיה למכונית יוצאת דופן בקבוצה שמונה מתחרות כמו אסטון מרטין ראפיד או מזרטי קוורופורטה.

בחזיתה שוכן מנוע ה-V8 בנפח 4.8 ל' כפול מגדשי טורבו, כמו בגרסת הטורבו הרגילה. אבל במהדורת ה-S הפנמרה אוספת עוד 50 כ"ס אל 570 כ"ס, בין היתר בזכות שימוש בצמד מגדשים חדש ומוגדל, שפועל בלחץ גבוה יותר של 140 באר במקום 120 באר. באופן דומה, עלה המומנט ל-81 קג"מ (76) המושגים ב-2,200 סל"ד עם אובר-בוסט שמזניק את המומנט לכמה שניות כדי לאפשר האצה מתוגברת בעת עקיפות.

את הכוח לכל הגלגלים מעבירה מערכת ה-PTM המתוחכמת המחוברת אל תיבת ה-PDK כפולת המצמדים עם 7 מהירויות. את המיאוץ ל-100 קמ"ש היא מסיימת ב-3.6 שניות והמהירות המרבית היא כ-308 קמ"ש כאמור (על מסלול, כך מדגישים ביצרנית משטוטגרט).

מלבד זאת, לפנמרה טורבו S מערכת פליטה עם ווסת שמעביר את השאון ישירות לתא הנוסעים (אם מתחשק לכם לכבות את מערכת השמע המשובחת), ערכת מתלים אדפטיבית עם דפרנציאל מוגבל החלקה, בלמים קרמיים, וקיט חיצוני קל הכולל נורות LED ופגוש מעט שונה מהמשפחה הגדולה. בתא הנוסעים אין שינויים למעט אופציות למושבים (14 או 18 זכרונות אלקטרוניים) ועוד.

מחירה של הפנמרה S טורבו יחל בארה"ב ב-180 אלף דולר לגרסת בסיס ועד 200 אלף דולר לרמת 'אקזקיוטיב'. לישראל היא תגיע במהלך 2014.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully