וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטובה: לקסוס RC קופה

לקסוס מחזקת את המשפחה ומציגה מכונית ספורט מפוארת בשם RC קופה. בחזיתה יושתלו מנועי בנזין רגילים והיברידים. בכורה בטוקיו, וגם לישראל תגיע

חטיבת לקסוס פיתחה ב-3 השנים האחרונות לפחות 3 רכבי ראווה כדי שתוכל לשרטט לעצמה איור למכונית קופה חדשה. שניים מהם נשאו את המיתוג LC במסגרות שונות, אבל את השורה התחתונה נושאת כעת מכונית אחת חדשה וסדרתית שקרויה RC קופה. ועבור מותג הפרמיום של טויוטה, זוהי הצהרת כוונות די ברורה מול הקולקציה הגרמנית.

את ההשראה לעיצוב החיצוני היא קיבלה ישירות מה-IS החדשה, אך היא גם מושכת לא מעט מאפיינים קרביים ממכונית העל LFA. מידותיה מספרות שהיא די קרובה בגנטיקה למכונית הסלון של לקסוס, כשאורכה בין שני הקצוות 4.6 מ', רוחבה 1.84 מ' וגובהה כ-1.4 מ' בקירוב. עוד בקיט הקוסמטי נורות ה-LED המסורתיות וחישוקי אלומיניום בקוטר עד 19 אינטש.

במסגרת תערוכת טוקיו, לקסוס תעלה את המכונית לבמה עם שני מנועים שונים באופיים. היחידה הבסיסית וההיברידית היא ה-2.5 ל' RC300h, המבוססת על המנוע של ה-IS, ומנוע בכיר בנפח 3.5 ל' בנזין V6. ההספקים טרם פורסמו, כמו גם התיבה שתשרת את ה-RC קופה. בקצה ההיצע, ובשלב מאוחר יותר, לקסוס תמצב גם את ה-RC-F, וזו כבר תחלץ מתחנת כוח V8 בנפח 5.0 ל' בסביבות 460 כ"ס.

בתא הנוסעים תשלב לקסוס כמה פטנטים מעניינים, בהם בקרת תאורה שמקרינה את האור כלפי מטה במקום כלפי מעלה, מושבים שיוצרו בטכנולוגיית קצץ (מענף הספורט המוטורי), כאשר מסביב ליושבים ניגודי צבעים, דיפוני אלומיניום, איכות בלתי מתפשרת ברמת החומרים (עיטורי עץ מרובי שכבות) ובמרכז מסך בגודל 7 אינטש לשליטה על כל המערכות. מרווח הפנים יותאם לארבעה בגודל מלא, על בסיס גלגלים של 2.73 מ'.

מיבואנית לקסוס לישראל, לקסמוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי המכונית תגיע ארצה, אך "על מועד השקת ה-h300 RC בישראל יישלח עדכון בהמשך".

לקסוס IS300 החדשה במבחן דרכים


עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

לקסוס RC. אתר יצרן
לקסוס RC/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully