וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה וב.מ.וו תייצרנה מכונית על משותפת?

דיווחים של כלי התקשורת בצרפת מצביעים על שיתוף פעולה בין טויוטה וב.מ.וו שבמרכזו מכונית על היברידית שתעלה כ-400 אלף דולר

האם ב.מ.וו עומדת להכנס למיזם ספורטיבי עם חברת טויוטה? על פי דיווחים שונים שמגיעים מצרפת, הבווארים מנהלים דיונים עם בכירי טויוטה על מנת לסגור הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יפיקו שני המותגים מכונית על היברידית, אחת לכל חברה, עם מנוע עתיר עוצמה.

הפרטים עדיין מעטים, אך מסתמן כי ב.מ.וו תהיה אחראית על המנוע וטויוטה תדאג לחבר אותו למערכת הנעה היברידית ותיבת הילוכים ייעודית. בכלי התקשורת בגרמניה מעריכים שאם הפרויקט יצא לפועל, ב.מ.וו תנסה להשתיל במכונית העל מנוע 4.4 ל' V8 מגרסת ה-M5 או M6, עם תפוקות שיחצו את קו ה-600 כ"ס בקירוב. ההנעה תהיה אחורית או כפולה.

המכונית, כמצופה מהעלית שבחבורה הזו, תהיה עשויה רובה מרכיבים כמו סיבי פחמן (קרבון) ופלסטיקים קלים וקשיחים בשילוב אלומיניום כדי ליצור איזון מסוים בין כובד המערכת ההיברידית לביצועים הנדרשים על ידי שתי החברות.

בניגוד לסובארו BRZ וטויוטה GT86, ב.מ.וו וטויוטה הסכימו שלא יהיה שום דמיון חיצוני בין שתי המכוניות, וכל אחת תקבל את הנוסח שלה. טויוטה מבחינתה, תנסה לצייר תמונה משל מדובר ביורשת ללקסוס LFA, מכונית העל היחידה של מותג היוקרה, בעוד ב.מ.וו תמצב את הגרסה שלה מעל ה-i8, מכונית הספורט החשמלית.

המחירים, כך עולה בשלב זה, יחלו ב-300 עד 400 אלף דולרים לגרסאות בסיס. בתערוכות הרכב הקרובות יתברר עד כמה הפרויקט השאפתני בין היפנים לגרמנים קרוב ליישום.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully