וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו חוגגת אליפות הפורמולה 1 עם גרסה מיוחדת

רנו מקדישה לסבסטיאן פטל מהדורה מוגבלת ייצור של רנו מגאן RS לרגל זכייתו באליפות הפורמולה 1 בפעם הרביעית. כמה תוצענה לקהל?

אמש (ראשון) הסתיימה עונת הפורמולה 1, ולרגל המאורע הוכרז כי רנוספורט תייצר 120 עותקים של רנו מגאן RS רדבול RB8, כדי לחגוג את זכייתו של סבסטיאן פטל בסבב הפורמולה 1 בפעם הרביעית ברציפות. המגאן RS הכחולה מבוססת על הדגם הבסיסי, אך כוללת תוספות קוסמטיות מיוחדות מבחוץ ומבפנים שתשתדרגנה את חווית הבעלות למי שמוקיר את חטיבת המירוצים של החברה הצרפתית.

המגאן RS רדבול מקבלת ממכונית הפורמולה 1 בעיקר את האזכורים הקוסמטיים. היא עוטה גוון כחול כהה שנקרא בעגת החטיבה "דאסק בלו", מולבשים עליה כיתובים בשני הצדדים וחישוקי 19 אינטש מושחרים על צמיגים שסולייתם דקה כמו פרוסת לחם קל.

המאפיינים של מכונית המירוץ ממשיכים גם אל תא הנוסעים. שם, אפשר למצוא רכיבים כמו דוושות מוכספות, דיפונים מסיבי פחמן (קרבון), לוגואים של רנוספורט ורדבול, לוח מחוונים מעט שונה, גלגל הגה מחופה עור וידית הילוכים פלטיניום.

המנוע של המגאן RS רדבול נותר ללא שינוי. זה מפיק 265 כ"ס מיחידת ה-2.0 ל' טורבו בחיבור אל תיבת 6 הילוכים ידנית. אולם, רנו התקינה לגרסה זו מערכת מתלים קשיחה יותר שתסייע לנהגים בימי מסלול ותעניק להם יתרון קל על פני הגרסאות הרגילות של המגאן RS. גם הבלמים שודרגו קלות.

רנו לא מפרסמת עלויות בשלב זה, אך מאשרת שלמרות היותה מהדורה מוגבלת, היא תופץ לכל השלוחות של רנו באירופה. היא תושק באופן רשמי בעוד מספר חודשים במסגרת תערוכת ז'נבה. האם היא תגיע אלינו? מיבואנית רנו לישראל קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב "כי כרגע לא ניתן. המגאן גרסת RS רדבול הנוכחית ייצורה הופסק. כאשר תושק גרסת רד בול חדשה, נשקול ייבוא שלה בהתאם לדרישה מצד לקוחות".

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully