וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה פאביה טורבו ב-90 אלף שקל

סקודה פאביה TSI לה מנוע 1.2 ל' טורבו תוצע במחיר מוזל של 90 אלף שקלים במסגרת מבצע לסוף השנה

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, תציע את סקודה פאביה TSI בהוזלה של 17 אלף שקלים. זאת במסגרת מבצע שיחל השבוע ויסתיים עם גמר המלאי. הפאביה טורבו לעיל (סופר מיני) לה תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, מתומחרת כסדרה ב-107 אלף שקלים.

הפאביה 1.2 ל' TSI מפיקה ממנוע קטן נפח כ-105 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-17.8 קג"מ החל מ-1,550 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים רובוטית מסוג DSG עם 7 מהירויות, היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות ומהירותה המרבית תעמוד על 190 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא 18.9 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. בעיר תלגום הפאביה ליטר בנזין בכל 14.2 ק"מ.

רמת המפרט של הפאביה TSI היא הבסיסית, 'אמבישן'. זו כוללת מזגן מכני מקורי, מראות צד חשמליות, משענת יד מרכזית, חיישן לניטור לחץ אוויר בצמיגים, אפשרות ניתוק כרית אוויר לנוסע, מחשב דרך, מערכת שמע 4 רמקולים עם שקע AUX, ארבע כריות אוויר ובקרות יציבות ובלימה.

על פי היבואנית, המבצע כולל כמה עשרות כלי רכב, והוא יתקיים בכל אולמות המכירה ברחבי הארץ. עוד מוסיפים כי למהירי החלטה תינתן הזדמנות לרכוש את הפאביה באספקה מידית של כמה שבועות בלבד. יתר הגרסאות (1.4 ל' ו-1.6 ל' דיזל) תשארנה ללא שינוי במחירן.

למי שתוהה לגבי עתיד הסדרה, נציין כי סקודה פאביה החדשה תושק באירופה רק בעוד כשנה, והיא תעבור לפלטפורמת ה-MQB המודולארית של קונצרן פולקסווגן כמו כל חטיבות הליבה.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully