וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס CT200h החדשה נחשפת

המכונית הנגישה ביותר של לקסוס בישראל מקבלת שדרוג של אמצע החיים שמתרכז בעיקר בצדדים הקוסמטיים. בארץ לקראת אפריל

שתי תמונות בלבד שחררה לקסוס כדי שנוכל לקבל מושג כיצד תראה גרסה מתוחת פנים של הקומפקטית האקולוגית CT200h, קצת לפני שהיא נחשפת במסגרת תערוכת טוקיו שתפתח בעוד כמה ימים. ההיברידית ה"העממית" של מותג היוקרה מבית טויוטה מציגה שינוי ויזואלי מובלט המיישר קו עם המשפחה החדשה, בשורותיה ה-IS, GS, וה-LS המפוארת לצד דגמי הפנאי בסדרת RX.

מעטים הפרטים אודות ה-CT החדשה, כך שמרב תשומת הלב בשלב זה מופנית אל הרושם החיצוני. כפי שמקובל בחטיבת לקסוס לאחרונה, הושתלה בחזית שבכה טרפזית גדולה ומושחרת שמתחילה בקו הסנטר ונמשכת ממש עד לקו האדמה. מאחור פחות מורגש השינוי, שם בתי התאורה נותרו כמעט ללא מהפכות צורניות.

הכוח ישאר ככל הנראה כפי שהיה: מנוע 1.8 ל' משותף לפריוס עם הספק משולב (היבירידי) של כ-136כ"ס ו-14.5 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-21 ק"מ לליטר על פי היצרן. אופציה שנמצאת על הפרק היא גרסת F ספורטיבית שתשתלב בהיצע בהמשך הדרך.

כיום נמכרת הלקסוס CT200h בישראל במחיר התחלתי של 173 אלף שקלים, מה שהופך אותה לדגם הזול ביותר של המותג היפני בארץ, שהיקרה בשורותיו (LS) מגרדת את ה-1.1 מיליון שקלים.

מיבואנית לקסוס לישראל 'לקסמוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי הדגם החדש יגיע לארץ לקראת סוף הרבעון הראשון של שנת 2014.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

לקסוס CT200h. אתר יצרן
לקסוס CT200h/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully