וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי תייצר A0, מיני זעירה ומפנקת

חטיבת אודי מפתחת מכונית עירונית זעירה שתתברג מעל ה-A1 ותהווה חלופה יוקרתית לפולקסווגן אפ! ואחיותיה. על הכביש, אולי ב-2015

אודי נערכת להפיק מכונית קטנה בשם A0 שתמוצב מעל ה-A1, כך מעריכים בכלי התקשורת בבריטניה. על פי התכנית המוצעת, הפרמיום הזעירה שתציע לקהל אלטרנטיבה "מפונפנת" משהו לפולקסווגן אפ! תעלה לכבישים במהלך 2015 עם מנוע 1.0 ל' טורבו ותיבה ידנית או רובוטית.

ה-A0 תישא בחזיתה מנוע TSI בנפח 1.0 ל' טורבו שיחלץ הספק של כ-110 כ"ס, אם כי ישנם דיווחים שהיא עשויה לקבל גם את מנוע ה-XL-1 (במהדורה נפרדת) מוזן דיזל ומתוגבר חשמלית (היברידי). בנוסף, פולקסווגן שוקלת לשווק גרסה חשמלית תאומה ל-אפ!-E.

רופרט שטדלר, מנכ"ל אודי, אומר שהוא מאוד רוצה מכונית כזו עד אמצע העשור הנוכחי, ואם היא אכן תזכה לאור ירוק בחודשים הקרובים (ומסתמן שאין דבר שעומד בדרכה), היא תחלוק את רוב הרכיבים שלה עם פולקסווגן אפ! ואחיותיה סקודה סיטי גו וסיאט מיי.

היא תבוסס על פלטפורמה זהה, ה-NSF ותזכה למראה ייחודי על פי התמה של אודי בשנים האחרונות. זה אומר שימוש בנורות LED בשני הקצוות, חישוקי ספורט ייחודים ותא נוסעים מאובזר במערכת מולטימדיה משודרגת ובעל איכות מרקמים גבוהה יותר.

המחיר עוד נותר בגדר סימן שאלה, אולם בבריטניה מעריכים שהעלות תנוע בגזרת ה-12 אלף יורו לדגם הבסיסי ביותר. פרטים נוספים ייחשפו לקראת תערוכת ז'נבה בשנה הבאה.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully