וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לסובארו לגאסי החדשה

סובארו הפיצה מספר תמונות של מכונית רעיונית המסמלת את יורשת סובארו לגאסי החדשה שתושק בעוד כשנתיים. בכורה בלוס אנגל'ס

סובארו לגאסי (B4 בישראל) החדשה מתקרבת לקו הייצור. היצרנית היפנית תחשוף בתערוכת לוס אנגל'ס הקרובה את לגאסי קונספט, מכונית רעיונית המבשרת על הדור החדש של המשפחתית הגדולה מבית סובארו.

הלגאסי קונספט תשתלב בקו חדש של עיצובים, שמטרתו להוציא את הסדרה מהתרדמת אליה היא נקלעה בשנים האחרונות. היא שואבת השראה גדולה ממכוניות ה-VISIO קונספט שהוצגה לפני כמה חודשים, וכמוה נעזרת במוטיבים טרפזיים בחזית, יחידות תאורה ספורטיביות ושבכה רחבה.

בחברה מציינים כי הקונספט החדש של סובארו נברא בסימן חגיגות: זוהי השנה ה-25 להולדתה של סובארו לגאסי, ובסובארו גאים בדרך הארוכה שעשתה המכונית מהיום הראשון בקבוצת ה"מנהלים" ועד לדור האחרון, שאמנם לא זכה להצלחה כלכלית גדולה, אך סייע לסובארו לשמור על קהל נאמן למותג.

הלגאסי הבאה לדברם, תהיה התשובה המחוצת לקיה אופטימה, יונדאי I40 ופורד מונדאו, אם כי חשוב לציין עד כמה הקטגוריה הזו נמצאת בנסיגה מתמדת ורוב המותגים בוחרים ברכבי פנאי שיובילו את חזית המאבק על כיסו של הנהג. סובארו כזכור רמזה על קרוסאובר קומפקטי שיצטרף ל-XV ולפורסטר, (ובטוקיו שוב הציגה דגם ראווה מקבוצת הטורר בשם לאוורוג), אולם טרם אשרה סופית מתי יצא לאור. גם הטרייבקה החדש נמצא על הפרק, אך הוא יהיה שונה מאוד מקודמיו.

מוקדם לנחש כרגע אילו מנועים תתקין סובארו בלגאסי, אך דומה שהיא עשויה להכניס לשימוש מנועי טורבו קומפקטיים (בפיתוח) במקום יחידות ה-2.0 ל' או ה-2.5 ל' כדי לצמצם את צריכת הדלק ולשפר את מעמדה. הנעה כפולה סימטרית AWD כמובן תהיה חלק מהחבילה, וסביר שהיצרנית תמשיך לחבר ליחידות ההנעה גם תיבות הילוכים רציפות. על הכביש? מתישהו באמצע 2015.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully