וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר קוריאני: קיה K900

מכונית הפאר של קיה תשווק בארה"ב עם מנועי V6 ו-V8 חזקים ואפשרויות מפנקות לנוסעים. אל תחכו לה ברחוב המסגר

בערך שנה אחרי שקיה החלה למכור במדינת המוצא את מכונית הדגל K900, היא שלחה אותה לארה"ב אחרי מספר עדכונים. הלימוזינה הקוריאנית בעלת ההנעה האחורית תנסה להתחרות בסגמנט מצומצם, אך גם ביצרנית מודעים לתפקידה כנושאת הבשורה אל פלח הפרמיום, ותו לא.

קיה תציע את המכונית עם שני מנועי בנזין שלא יפגינו שום מידת רחמים לכיס או לסביבה. היחידה הבסיסית היא ה-V6 3.8 ל' שתחלץ הספק מרבי של 311 כ"ס, בעוד המנוע הבכיר מציג נתונים של מכונית שרירים טיפוסית: 5.0 ל' עם הזרקת דלק ישירה משם נחלצים לא פחות מ-420 כ"ס, שכולם עוברים כאמור לגלגלים מאחור דרך תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות.

מייקל ספרוג, בכיר קיה בצפון ארה"ב: "ה-K900 היא הצעד הלוגי הבא של המותג. המכונית היא דוגמא לקדמה של קיה וליכולות שלה להגיע רחוק ככל האפשר".

תא הנוסעים, שמתייצב על בסיס גלגלים של יותר מ-3 מ', עמוס במערכות בידור ונוחות. כל היושבים נעטפים במושבי נאפה ועור, מסביב תאורת LED אמביינט ייחודית, מערכת שמע עם 17 רמקולים (כולל סאבוופר מובנה במדף האחורי), דיפוני עץ, גלגל הגה עם חימום, מושב נהג עם 16 אפשרויות כיוון, ומול עיני הנהג צג מרכזי 12.3 אינטש ותצוגה עלית כסטנדרט.

מהצד הבטיחותי, כוללת ה-K900 מערכות בטיחות מתקדמות, כמו למשל התרעה על קרבה מסוכנת מלפנים ומאחור, בקרת קדם תאונה, סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ומחשב ניהול המפקח על בקרות היציבות והבלימה על פי תנאי הדרך.

ה-K900 היא למעשה המשך של קיה קדנזה (הנעה קדמית) שלא חוותה הצלחה גדולה בשווקים העיקריים, אך בארה"ב היא תנסה להתחרות גם על המשבצת של האחות החורגת יונדאי אקוס. מחיר המכונית בארה"ב יחל בסביבות ה-63 אלף דולרים. לישראל, ה-K900 לא תגיע כמובן.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully