וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו קרוס ספורט: BRZ סטיישן

המעצבים בסובארו הפתיעו בתערוכת טוקיו עם מרכב שוטינג ברייק לסובארו BRZ. כן, גם פה תהיה הנעה אחורית

סובארו די מכורה למכוניות"רב שימושיות", ואם לשפוט על פי הקונספט של סובארו לגאסי, רכב הפנאי ויוז ועוד כמה רעיונות שנמצאים על שולחן התכנון, היצרנית היפנית הקטנה (באופן יחסי) נערכת להגדיל את ההיצע לחובבי הטבע, ולהתמקד גם בדגמים ספורטייבים המשלבים נוחות, מעט שטח וביצועים גבוהים. לראייה, סובארו קרוס ספורט קונספט החדש שנחשף במסגרת תערוכת טוקיו.

הפרטים אודות הספורט קרוס אינם רבים, כמקובל בקרב מכוניות רעיוניות. סובארו מדווחת על מנוע 4 צילינדרים 2.0 ל' מחובר לתיבת הילוכים רציפה CVT לינאטרוניק משופרת עם תפעול מגלגל ההגה, שתעביר את הכוח לגלגלים מאחור. התפוקה המשוערת נעה בסביבות ה-200 כ"ס כמו ב-BRZ, אך ייתכן שסובארו תמתן את העוצמה ל-170 כ"ס בגרסאות בסיס, ואילו בדגמי טורבו, אם יהיו, תתגבר אותה משמעותית כדי לבדלה מהקופה המוצלחת (עד 300 כ"ס).

המידות הן כשל קרוסאובר סטנדרטי, עם מרווח גחון מוגבל (פחות מ-XV) , משקל של כ-1.3 טון ואורך כללי של 4.3 מ' - כלומר ממוצע של מכונית משפחתית סדאן. תא הנוסעים הוא מיזוג של רכיבים מתוך ה-XV עם אלמנטים של BRZ, אבל הארכיטקטורה עצמה שונה לגמריי. סובארו מיזגה גוונים כפולים, מושבי ספורט וקצת תוספות למערכת הבידור והשמע ותעלה מרכזית רחבה בין הנוסעים מלפנים. כל אלה כאמור, עדיין מוגדרים תחת דגם ראווה אבל הכוון נראה די ברור.

סובארו נמנית על ממציאות סגמנט הקרוסאוברים (פורסטר), ובכל התערוכות האחרונות השתדלה לייצג את המותג עם רכב פנאי אחד לפחות. בקנה עומדים כעת 2-3, לא כולל קידום קונספט לטרייבקה, אבל אין ספק שהקרוס ספורט, על פניו, נראה הכי אטרקטיבי. כמה חבל שהוא גם הרחוק ביותר מייצור סדרתי.

במקביל, סובארו הציגה גם את הלוורוג קונספט - הצלבה בין סטיישן שימושית לאאוטבק. כמו הקרוס ספורט מדובר עדיין בדגם רעיוני, אך עימו חונכת סובארו מנוע בוקסר 1.6 ל' טורבו חדש המפיק 170 כ"ס (25.4 קג"מ) עם תיבת לינאטרוניק רציפה. סובארו תחל לשווק את הדגם ביפן במחצית השנייה של שנת 2014. בכל מה שנוגע לעלייתם ארצה, עוד מוקדם לדעת.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

סובארו לוורוג. אתר יצרן
סובארו לוורוג/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully