וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר וייסר מנכ"ל גט טקסי: הנהגים אצלנו מרוויחים יותר

21.11.2013 / 13:44

גט טקסי מכוונת גם לשוק הנסיעות הבינעירוניות עם האפשרות לקבל מחיר קבוע והבטחה לזול ביותר. רק 8 נהגים עזבו בשל מחלוקת ה-5 שקלים

מזמינים מונית בסמארטפון? עכשיו גם לנסיעות בינעירוניות רחוקות, עם אפשרות למחיר קבוע. שירות המוניות של חברת גט טקסי יציע החל מהיום שירות חדש שאמור להעלות את מספר הנסיעות הבינעירוניות במוניות החברה. זאת על ידי השקת מחירון אחיד לנסיעות בינעירוניות, בדגש על שדה התעופה, מה שיכניס את החברה לקרב ישיר מול שירות מוניות הדר בנתב"ג.

שיטת התמחור החדשה, תאפשר למזמין המונית באמצעות האפליקציה בסמרטפון, לקבל מחיר קבוע לנסיעה בינעירונית בהזנת כתובת היעד (בנוסף לאפשרות נסיעה עם מונה), כאשר החברה מבטיחה מחיר הנמוך ב-3 אחוזים ועד 20 אחוזים ממחיר המחירון הרשמי של משרד התחבורה. ההנחה הגדולה ביותר תינתן לנסיעות שמחירן 500 שקלים ויותר ונסיעה לדוגמה מחיפה לתל אביב תציע על פי התוכנית מחיר הנמוך ב-10 אחוזים ממחיר המחירון הרשמי.

שחר וייסר, מנכ"ל ומייסד שירות גט טקסי מסביר כי למהלך שתי מטרות - הראשונה היא הגדלת כמות הנסיעות הבינעירוניות לנהגי גט טקסי. השנייה היא שינוי המצב הקיים וייצור שקיפות צרכנית למחירי הנסיעה, כך שכל לקוח יוכל להתרשם מהמחירים, טרם הזמנת המונית. בכך משאירה גט טקסי מאחור את כל הספקולציות לגבי עלות נסיעה בין עירונית בין הערים השונות ולשדה התעופה

נוסעים פחות, מרוויחים יותר

בשיחה שערכנו היום (חמישי) עם שחר וייסר, הגיב זה לטענות הנהגים אודות המהלכים האחרונים שלכאורה מכבידים עליהם ופוגעים בהכנסותיהם, למשל מביטול גביית 5 שקלים דמי הזמנת מונית. "גביית ה-5 שקלים אמנם מותרת על פי החוק, אבל מקובלת בתל אביב ובחיפה בעיקר. בשאר ישראל אין גביה שכזו, משום שהנהגים הבינו שללא גביה זו, יותר נוסעים יבחרו להזמין מונית. גט טקסי יוצרת משולש בין החברה, הלקוחות ונהגי המוניות. קשה לשמור על כולם מרוצים, אבל אנחנו נעשה הכל כדי להגדיל את כמות הלקוחות שלנו, שיתרמו להעלאת כמות הנסיעות במוניות החברה. מהנתונים שלנו בפועל, הנהגים אצלנו נוסעים פחות ומרוויחים יותר. נהג רגיל נוסע בממוצע 3 קילומטרים בין נסיעות, לעומת 700 מטר בממוצע במונית של גט טקסי. יותר מ-50 אחוזים מהנהגים מרוויחים כעת לאחר ביטול ה-5 שקלים, 10 אחוזים יותר משהרוויחו קודם, שכן נרשמה עליה של 30 אחוזים במספר הנסיעות. בעקבות הביטול, רק 8 נהגים עזבו מרצונם את השירות, 85 נהגים שוחררו על ידנו ובמקומם הצטרפו 700 נהגים חדשים רק בחודשיים האחרונים. המספרים האלה מראים שאף אחד לא הפסיד מביטול דמי הנסיעה. להיפך, כולם הרוויחו".

מהלך התמחור החדש לנסיעות הבינעירוניות מצטרף לשורת שיפורי שירות שערכה גט טקסי בניהם התקנת רשת WIFI במונית המאפשרת גלישה חינם, התקנת מטענים לטלפונים חכמים, אפשרות תשלום באשראי (כ-50 אחוז מהנוסעים משלמים באשראי) ובקרוב יושקו לדברי החברה שירותים נוספים שכוללים גם חבילת הטבות לנהגים במחירי הדלק ועוד.

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully