וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי לנסר החדשה, ב-2016?

מיצובישי דוחה את השקת הלנסר החדשה לעוד שנתיים לפחות, כדי להתמקד בדגמי פנאי גדולים וקטנים וטכנולוגיה היברידית. "חייבים להשאר לפני כולם בתחום זה"

מיצובישי לנסר החדשה תושק רק בעוד מספר שנים, כך עולה מאת דברים שאמרו לאחרונה בכירי היצרנית היפנית לכלי התקשורת בארה"ב. הלנסר סופסלה בשל רצונה של מיצובישי לעסוק במכוניות פנאי לכל הסגמנטים וכן בשל הטמעת טכנולוגיות חשמליות והיברידיות.

"על מנת לבסס את מיצובישי מוטורס בתחומים כמו הנעה חשמלית או היברידית, עלינו להתמקד בכלי רכב מסדרת PHEV, שכן אנחנו נמצאים צעד אחד לפני המתחרים שלנו בסקטור הזה", כך מנהל הפרוייקטים של מיצובישי, רוגיו נקראו. עוד הוא הוסיף כי שותפות עם רנו-ניסאן נמצאת על הפרק, אך סירב להוסיף פרטים.

הלנסר המשפחתית, שמיוצרת על הפלטפורמה הנוכחית שלה מאז שנת 2007, נחשבת לשחקנית חשובה עבור מיצובישי, במיוחד בארה"ב שם היא מתחרה בסגמנט הסדאן המשפחתי. אולם על פי הדיווחים, הלנסר הבאה לא תעלה על הכבישים לפחות עד שנת 2016. יתרה מכך, מה שעלול לדרדר את מיצובה בקרב הקבוצה, הוא מחסור בעדכונים חיוניים, הן מבחינה חיצונית והן מבחינה טכנולוגית.

מיותר לציין, כי על רקע פרסומים אלה גם השקתה של מיצובישי אבולושן חדשה איננה רלוונטית בשנתיים הקרובות, ובכל מקרה, החברה רמזה לא פעם ולא פעמיים כי האבו הנוכחית תהיה האחרונה בסדרה (דגם אחר יחליף אותה).

בישראל, נמכרת כיום מיצובישי לנסר עם מנועי 1.6 ל' (117 כ"ס) ו-1.8 ל' (143 כ"ס), ובמחירים שנעים בין 126-136 אלף שקלים. החיבור הוא אל תיבה אוטומטית ורציפה בהתאמה.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully