וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף: מכונית השנה ביפן

התואר הוענק לפולקסווגן גולף דור שבע במסגרת תערוכת טוקיו. הונדה ג'אז סיימה שניה, וולוו שלישית ומיצובישי קטפה פרס על חדשנות

קצת אחרי שהונדה ג'אז הוכרזה כמכונית השנה ביפן 2013, עשתה זאת גם פולקסווגן גולף דור 7 במסגרת הרשמית של JCOTY, או car of the year japan שהתקיימה בתערוכת טוקיו הבינלאומית שנפתחה לקהל לפני מספר ימים. ב-34 השנים בהן מתקיימת התחרות, פולקסווגן גולף היא המכונית הזרה היחידה שהצליחה לגרוף את מרב הנקודות ולכבוש את המקום הראשון. זהו התואר השלישי של הגולף השנה אחרי "מכונית השנה באירופה" ו"מכונית השנה העולמית".

פולקסווגן גולף, מכונית השנה המיובאת ביפן 2013. פולקסווגן, אתר יצרן
פולקסווגן גולף, מכונית השנה המיובאת ביפן 2013/אתר יצרן, פולקסווגן

על רקע המראתה של הג'אז החדשה, מארגני האירוע חזו שיתחולל דו קרב מותח על הפסגה בינה לבין הנציגה מגרמניה, אך בשלב הסיכום עלה כי הגולף צברה 504 נקודות מקרב 60 שופטי התחרות, בעוד הג'אז הסתפקה ב-371. אל המקום השלישי הגיעה וולוו V40 עם 167 נקודות, שגם זכתה למחמאות על מערכות הבטיחות ברשותה.

"זהו פרס חשוב ביותר עבורנו", אומר שיגארו שוגי, מנהל פולקסווגן יפן. "הגולף 7 שלנו היא המכונית הזרה הראשונה אי פעם שזכתה בתחרות הזו, והשגנו זאת ביום השנה ה-60 לתחילת ייבוא מכוניות פולקסווגן ליפן".

בשלוש קטגוריות משניות בהן חולקו פרסים, קטפה מיצובישי אאוטלנדר היברידית את פרס ה"החדשנות של השנה", בעוד מאזדה 6 (אטנזה ביפן) גרפה את תואר "המכונית האמוציונאלית", ועבור השוק המקומי סוזוקי (ספאסיה) ומאזדה (פלייר) חלקו את תואר ה"מיקרוואן השימושי של השנה". פרס מיוחד ניתן גם לדהייטסו מוב בזכות פטנט להקלה כניסה לרכב עבור נוסעים עם מוגבלות.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully