וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי ג'נסיס החדשה: עם הפנים לאירופה

הג'נסיס סדאן תנסה לכבוש את השוק האירופי עם דגם חדש ומלוטש, עמוס שכלולים, אבזור ומנועי בנזין עוצמתיים. אולי בדרך לישראל

יונדאי חשפה בקוריאה את הדור השני של הג'נסיס סדאן, מכונית יוקרה שלדברם תוכל להתחרות בפעם הראשונה מול מיטב תוצרת הפרמיום האירופאית. הג'נסיס 2015 עברה שורה ארוכה של עדכונים, בהם חידוש מלא של הופעתה החיצונית, טיפול באיכות הפנים, רמות המפרט, המנועים ותיבות ההילוכים. היקף ההשקעה בג'נסיס סדאן נפרש על פני 500 מיליון דולרים ו-4 שנות פיתוח.

הדור הראשון של הג'נסיס נמכר בארה"ב בהצלחה חלקית עם כ-100 אלף יחידות, אך לא זכה להכרה לה קיוו. הפעם משוכנעת יצרנית הרכב ה-5 בגודלה בעולם, כי בידם מכונית שיכולה להאבק על מקומה מול כלי רכב דוגמת ב.מ.וו סדרה 5, אודי A6, מרצדס E קלאס, לקסוס, אינפיניטי ודומותיהן. ביונדאי חוזים כי הג'נסיס החדשה תמכר ב-62 אלף עותקים רק בשנת 2014.

הפלטפורמה של הג'נסיס חדשה לחלוטין, ואינה חולקת רכיבים עם הדגם היוצא, אך היא חזקה ממנה וכבדה בכמה עשרות קילוגרמים בשל שימוש בחומרים נוספים. בין הדגשים שיושמו בג'נסיס סדאן החדשה, דיפון בפלדה קשיחה במיוחד לטובת בטיחות הנוסעים, שיפור משמעותי בבידוד הרעשים, מערכת הנעה כפולה חדשה וכמובן עיצוב חלק יותר לשיפור זרימת האוויר.

הקבינה של הג'נסיס גדולה ומרווחת יותר. אורכה של המכונית כמעט 5 מ', רוחבה 1.90 מ' ובסיס הגלגלים מתייצב על 3 מ' (קצת יותר מהגרמניות). איכות הגימור גבוהה יותר מהדור הראשון, הנדסת האנוש שודרגה וכך גם מערכות הפנים. בנמצא בקרת מולטימדיה עם צג 9.2 אינטש, בקרת ניהוג עם 4 מצבים, וקיט בטיחותי מלא עם מיטב מערכות אקטיביות, בהן ניטור שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב, התרעה על הירדמות ועוד.

הג'נסיס תמכר עם 4 מנועים - שלושה מהם עם 6 צילינדרים, וחטיבת כוח בכירה עם מנוע V8. המנוע הבסיסי יחלץ תפוקה של 257 כ"ס מנפח 3.0 ל', לצידו 3.3 ל' עם 282 כ"ס והחזק ביותר הוא ה-3.8 ל' עם 315 כ"ס. למי שחפץ בעוצמה מתוגברת, אפשר להצטייד במנוע ה-5.0 ל' V8 לו 425 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-5.4 ש'). כל המנועים מחוברים אל תיבת 8 הילוכים אוטומטית ואופציה להנעה כפולה בחלק מהדגמים (אחורית כסטנדרט).

מהנדסי יונדאי טוענים שכיילו את הג'נסיס על פי רשמים מב.מ.וו סדרה 5, כך שבדור החדש תהיה להם גישה גם לנהגים שרוצים להנות מאחרי ההגה (משהו שחמק מהם בשנים האחרונות).

הג'נסיס תמכר כמותג יוקרה נפרד מדגמיה העממים של יונדאי, ובטווח מחירים שיחל בסביבות ה-40 אלף דולרים (160 אלף שקלים לערך), צפויה לה תחרות קשה מכל החזיתות. קייסי האן, אחד מבכירי מהנדסי הג'נסיס, טוען כי זוהי שעת מבחן עבור החברה אחרי שנים ארוכות של היערכות. "המכונית הזו תהיה אבן דרך באסטרטגיה שלנו ל-5 השנים הבאות, והיא תקבע לאן פנינו מועדות".

קצת לפני חשיפתה, מסרה יבואנית יונדאי כלמוביל לוואלה! רכב כי נשקלת הבאתה של הג'נסיס בתנאי שיתאפשר, ובכפוף למחירים אטרקטיביים לשוק המקומי.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

יונדאי ג'נסיס סדאן. אתר יצרן
יונדאי ג'נסיס סדאן/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully